hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حدود ۶۰ درصد خانوار‌های ایران خودرو شخصی ندارند

حدود ۶۰ درصد خانوار‌های ایران خودرو شخصی ندارند

سخنگوی دولت گفت: حدود ۶۰ درصد خانوار‌های ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهر‌های کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است. این طرح به نفع هر دو این گروه بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند.
علی ربیعی ‏ گفت: هدف طرح حمایت معیشتی با مدیریت مصرف سوخت، نه جبران کسری بودجه دولت، که جبران کسریِ حمایت از معیشت مردم، به ویژه اقشار کمتربرخوردار است.

وی افزود: من در نشست سخنگویی گفتم پدیده اغتشاشات بیش از دو روز دوام نخواهد داشت. احساس کردم مرزبندی میان اعتراض مدنی و خشونت ضد مردمی تعمیق شده است.

ربیعی با تاکید بر اینکه جفای خشونت‌ها و اغتشاش‌های خیابانی این است که صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد، گفت: این حاشیه‌رانی، خواست بدخواهان ایران و تروریست‌ها است.
 
بیشتر بخوانید: 
علی ربیعی : هدف سهمیه‌بندی بنزین برقراری عدالت اجتماعی بود
ربیعی: عده‌ای با بنزینِ ارزان، مشغولِ دور دور بودند
ربیعی: درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین به حمایت از ۱۸ میلیون خانوار کم درآمد اختصاص می‌ یابد

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اظهار داشت: دوگانه اعتراض یا اغتشاش، دوگانه گفت‌وگوی اجتماعی یا خشونت است اولی سبب پویش و دومی عامل فرسایش است. نخبگان، انجمن‌های علمی و احزاب می‌توانند پیشرو گفتگو باشند. دست همه اهل گفتگو را می‌فشاریم.


سخنگوی دولت گفت: حدود ۶۰ درصد خانوار‌های ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهر‌های کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است. این طرح به نفع هر دو این گروه بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند. هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد