hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پرداخت 38 میلیارد تومان وام در هفت ماه

توسط صندوق قرضالحسنه امداد ولایت استان قم انجام شد:

پرداخت 38 میلیارد تومان وام در هفت ماه

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قم در هفت ماهه امسال با سپرده های مردم و خیران، برای گره‌گشایی از مشکلات درمان، مسکن، اشتغال، ازدواج و تحصیل 3525 نفر، نزدیک به 38 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. 


به گزارش رویداد ایران_قم، امیر باوندپوری، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قم، با بیان اینکه تسهیلات صندوق امداد ولایت در ۶ سرفصل کارگشایی، اشتغال، خرید و احداث مسکن، ودیعه مسکن، درمان و فرهنگی به مددجویان پرداخت می‌شود گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه سال‌جاری سه هزار و 525 فقره تسهیلات در این موارد به نیازمندان پرداخت شده است.
وی با تأکید بر اینکه وام‌های کمتر از 10 میلیون تومان در این صندوق با عنوان کارگشایی کاملاً قرض‌الحسنه است تصریح کرد: در این مدت نزدیک به 11 میلیارد تومان از این تسهیلات به متقاضیان نیازمند واجد شرایط پرداخت شده است.
باوندپوری نوع دیگری از تسهیلات حمایتی را وام‌های مسکن نیازمندان عنوان و اظهار کرد: در هفت ماهه امسال 288 فقره وام حمایتی ودیعه مسکن و تسهیلات حوزه مسکن به ارزش بالغ بر پنج میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.
مدیر صندوق قرض‎الحسنه امداد ولایت استان قم یکی از اولویت‌های مهم پرداخت تسهیلات در این صندوق را وام‌های اشتغال و خودکفایی برشمرد و گفت: در هفت ماهه گذشته حدود 4 میلیارد تومان هم به 172 متقاضی واجد شرایط، تسهیلات اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.
وی همچنین از پرداخت 24 فقره تسهیلات فرهنگی به ارزش 412 میلیون تومان در این مدت خبر داد و افزود: در این هفت ماه برای تأمین سلامتی 89 بیمار نیازمند نیز نزدیک به یک میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات درمان پرداخت شده است.
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قم با اشاره به اینکه سپرده های نیکوکاران بخش مهمی از منابع این صندوق را تأمین می کند از مردم و خیران خواست تا با افتتاح حساب در این صندوق، امکان پرداخت تسهیلات بیشتر به افراد بی بضاعت را فراهم آورند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد