hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سارق ۸ میلیارد ریالی روغن زیتون در سمنان دستگیر شد

سارق ۸ میلیارد ریالی روغن زیتون در سمنان دستگیر شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق هشت میلیارد ریال روغن زیتون از یک کارخانه در آرادان دستگیر شد، گفت: نگهبان کارخانه، سارق این اقلام از کارخانه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری نگهبان کارخانه‌ای در آرادان خبر داد و ابراز کرد: در پی وقوع سرقت از کارخانه روغن کشی زیتون در شهرستان آرادان، پیگیری پرونده به صورت ویژه تا حصول نتیجه به مأموران کلانتری سپرده شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های تخصصی، مأموران به نگهبان کارخانه مظنون و با هماهنگی قضائی، متهم را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند، افزود: نگهبان مجرد و سابقه دار کارخانه در تحقیقات اولیه منکر حقایق شد اما در ادامه تحقیقات فنی با مشاهده دلایل و مدارک پلیس، اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این فرد سرقت‌ها را در زمان نبود شاکی در طول مدت دو سال انجام می‌داد و روغن‌ها را به صورت مقطعی با کمترین قیمت به فروش می‌رساند، ابراز کرد: متهم ۳۸ ساله پس از اعتراف به هشت میلیارد ریال سرقت برای ادامه رسیدگی به دادسرای نظام و با قرار قاضی پرونده، راهی زندان شد.

منبع: mehrnews-5615290

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد