hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدارس آبیک و آوج در نوبت بعدازظهر تعطیل شد

مدارس آبیک و آوج در نوبت بعدازظهر تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف و سردی هوا مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان آوج و ابتدایی و پیش‌دبستانی در شهرستان آبیک در نوبت بعدازظهر دوشنبه تعطیل است.

قدرت‌الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف در اکثر مناطق شهرستان آوج و آبیک و کاهش دما تا چهار درجه زیر صفر مدارس همه مقاطع تحصیلی در شهرستان آوج و مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی در شهر آبیک در نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه تعطیل است.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر در اکثر مناطق استان قزوین شاهد بارش برف هستیم اما خوشبختانه هیچ راهی مسدود نشده است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های امدادی ازجمله اداره راهداری، پلیس‌راه، اورژانس، مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت نیاز به یاری مسافران بشتابند.

مهدیخانی تصریح کرد: با توجه به‌شدت بارش‌ها پیش‌بینی می‌کنیم هیچ مشکلی در راه‌های استان نداشته باشیم و احتمال طغیان رودخانه‌ها نیز نمی‌رود اما از رانندگان درخواست می‌کنیم با توجه لغزنده بودن جاده‌ها ضمن احتیاط کامل در صورت عبور از جاده‌های کوهستان حتماً لباس گرم، زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن خودرو و پر بودن باک بنزین آن مطمئن شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: در زمان بارش برف از مردم انتظار داریم از سفر غیرضروری با خودروی شخصی خودداری کرده و تا حد ممکن از خودروهای عمومی و اتوبوس استفاده کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد