hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تحقق ۳۷ درصد بودجه کل شهرداری تهران در ۶ ماهه نخست سال

تحقق ۳۷ درصد بودجه کل شهرداری تهران در ۶ ماهه نخست سال

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران توانسته است از ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری ،بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و ۳۷ درصد بودجه کل سال را محقق کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به گزارش صورت حساب ۶ ماهه اول شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران موفق شده است در ۶ ماهه اول سال ۱۵ هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان درآمد داشته است و ۴۰ درصد کل بودجه را در بخش درآمد محقق کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران ۲۳۷ میلیارد تومان و ۳ درصد اعتبار بخش واگذاری دارایی سرمایه‌ای را محقق کرده است همچنین در بخش منابع حاصل از واگذاری‌های مالی توانسته است ۳ هزار ۲۴۳ میلیارد تومان را وصول و نسبت به بودجه کل سال ۸۲ درصد را وصول کند.

امانی گفت: شهرداری تهران توانسته است از ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و ۳۷ درصد بودجه کل سال را محقق کند.

میزان وصولی شهرداری تهران در ماه‌های اخیر گفت: شهرداری تهران در فروردین و اردیبهشت ۲ هزار و ۸۳ میلیارد تومان، در خرداد و تیر ۳ هزار و ۳۰۰، در مرداد ماه به ۵ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان و در شهریور ماه ۴ هزار و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان میزان وصولی داشته است.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری در حوزه عوارض قطع اشجار باید ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد کسب می‌کرد اما این میزان افزایش یافته است و نباید این روند در شهرداری تهران افزایش یابد این درآمد حلال نیست و نباید وارد شهرداری شود.

وی گفت: در حوزه عوارض کسر پارکینگ نیز ۱۰۰ درصد بودجه محقق شد و نباید این اتفاق رخ دهد.

با اشاره به درآمد غیر نقد شهرداری تهران گفت: هنوز چرخ شهرداری تهران در حوزه درآمد غیر نقد از گل خارج نشده است و هنوز از تحقق ۱۳ درصدی بودجه خارج نشده ایم.

منبع: mehrnews-5614965

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد