hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پرسش و پاسخ با رییس دانشگاه تهران به میزبانی بسیج

پرسش و پاسخ با رییس دانشگاه تهران به میزبانی بسیج

پرسش و پاسخ با رییس دانشگاه تهران به میزبانی بسیج

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برای روز شنبه جلسه‌ی پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع وضعیت امروز دانشگاه و اتفاقات اخیر با حضور ریاست این دانشگاه برگزار می‌کند.

این برنامه شنبه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح در دانشکده ادبیات تالار فردوسی برگزار خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به همراه این خبر، نامه‌ای در این باره خطاب به تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران (انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران و مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران) منتشر کرده است که متن کامل آن در پی می‌آید:

«نظر به اتفاقات و حوادثی که چندهفته‌ی گذشته در دانشگاه رخ داده است، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تاریخ ۲۹ مهر از جناب آقای دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران دعوت بعمل آورده است. تا در جمع دانشجویان حاضر شوند. در نهایت مقرر شد ایشان در تاریخ شنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۰ در سالن فردوسی دانشکده ادبیات حضور بهم رسانند.

باتوجه به ضرورت فراهم آوردن بستری امن جهت گفت‌وگو و شنیدنِ مطالبات و خواسته‌های دانشجویان؛ از شما دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم زمینه را برای گفتگو و حل مشکلات و مسائل دانشگاه و دانشجویان فراهم نمایید، همچنین سابقا برای میزبانی و برگزاری این مراسم با تشکل‌های نامبرده صحبت شده که در صورت پذیرش برنامه مذکور با میزبانی این تشکل‌ها برگزار شود.»

انتهای پیام

برچسب هابسیج دانشجویی دانشگاه تهران

منبع: ensafnews-376942

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد