hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مرکزی| مدیرعامل شرکت هپکو اراک معرفی شد

مرکزی| مدیرعامل شرکت هپکو اراک معرفی شد

اعضای هیئت مدیره جدید شرکت هپکو اراک در محل استانداری استان مرکزی با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و استاندار استان مرکزی مشخص شدند و غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل جدید هپکو اراک معرفی شد.


غلامرضا صادقیان، مدیرعامل جدید شرکت هپکو اراک پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت های  ایران خودرو تبریز ،مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو)  و همچنین قائم مقام شرکت هواپیمایی آتا فعالیت داشته است.

پیش بینی می شود با حضور تیم مدیریتی جدید و مدیرعامل با سابقه در امور صنعت و خودروسازی  در راس شرکت هپکو اراک؛ و حمایت های استاندار استان مرکزی این شرکت به چرخه تولید و روزهای پرافتخار گذشته خود باز گردد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی در این زمینه گفت: پنج نفر از بهترین مدیران صنعتی کشور به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هپکو اراک معرفی شدند. میرعلی‌اشرف عبداله پورحسینی افزود: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیریت شرکت هپکو اراک از یک ماه گذشته برای عبور از بحران و تسریع در رفع مشکلات این شرکت به سازمان خصوصی سازی واگذار شد و در این مدت پنج مدیر توانمند صنعتی کشور برای راهبری امور هپکو گزینش شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل، غلامرضا سمندر به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت هپکو اراک و علی انعامی، محمد حسین شهسوار و داود صلاحی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید شرکت هپکو اراک انتخاب شدند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: این افراد منتخب سازمان خصوصی سازی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت هپکو اراک هستند و امید است با حمایت استاندار و مسئولان استان مرکزی و کارکنان این واحد مادرتخصصی بتوانند جایگاه صنعتی هپکو را ترمیم کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد