hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > میزان سهمیه بنزین سرویس مدارس اعلام شد

میزان سهمیه بنزین سرویس مدارس اعلام شد

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش گفت: فعلا میزان سهمیه سرویس مدارس از جمله ون و سواری مشخص نشده است، ولی قطعا سهمیه‌ای پیش بینی خواهد شد تا نگرانی‌ها برطرف شود.
نور علی عباسپور، مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌ و پرورش، درباره جزئیات تخصیص سوخت به سرویس مدارس گفت: وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری این موضوع جلسه‌ای را با سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و وزارت کشور داشته و در آن جلسه این موضوع پذیرفته شده که سهیمه سوخت سرویس مدارس ویژه در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: مقدمات لازم برای این سهمیه بندی فراهم شده تا بر اساس آن تمام وسایل نقلیه‌ای که سرویس مدرسه هستند و مجوز مربوطه را دارا می باشند این سهمیه را داشته باشند.
عباسپور افزود: پیش شرط لازم استفاده از این مزیت این است که باید اطلاعات تمام افرادی که راننده سرویس مدارس هستند و با مدارس قرارداد دارند، در سامانه سپند ثبت نام شوند.
وی افزود: جلسات رسیدگی به سوخت سرویس مدارس امروز هم ادامه دارد. مصوبه ای برای بررسی سهمیه بنزین مدارس در نظر گرفته شده و دنبال اجرایی کردن آن هستیم.

عباسپور در ادامه تاکید کرد: باید سهمیه‌ای برای سرویس مدارس در نظر گرفته شود، زیرا رانندگان جزو اقشار واجد شرایط هستند.
مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش درباره میزان سهمیه سرویس مدارس گفت: فعلا میزان سهمیه سرویس مدارس از جمله ون و سواری مشخص نشده است، ولی قطعا سهمیه‌ای پیش بینی خواهد شد تا نگرانی‌ها برطرف شود.
عباسپور در ادامه درباره زمان مشخص شدن این برنامه گفت: طی یکی دو هفته آینده ابعاد کامل این تصمیمات و جلسات مشخص خواهد شد، اما بناست که این کار حتما انجام شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد