hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بکارگیری مستعدان برتر و نخبگان در نهادها و سازمانهای مختلف

بکارگیری مستعدان برتر و نخبگان در نهادها و سازمانهای مختلف

معاون مستعدان و آینده سازان بنیاد ملی نخبگان از ایجاد جریان سازی توسط نخبگان در مدیریت کشور خبر داد و گفت: بنیاد از نهادها و سازمانهای مختلف برای بکارگیری نخبگان مطالبه گری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد صادق موحد امروز در نشست خبری دوازدهمین همایش ملی نخبگان که در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، بنیاد ملی نخبگان تاکنون دوران‌های مختلفی را با موضوعات مختلف در راستای زمینه سازی، اثرگذاری اجتماع و تثبیت نظام نخبگانی پشت سر گذاشته است.

وی افزود: دوران تأسیس، دوران گسترش، تحول و تثبیت بینش بنیاد ملی نخبگان با استفاده از افق های جدید بر اساس سند امور نخبگان در کشور طراحی شده است.

موحد افزود: اکنون بنیاد ملی نخبگان به دوران جدیدی وارد شده به طوری که توسعه و ورود به عرصه‌های مختلفی نخبگی و تاکید بر مطالبه گری بنیاد ملی نخبگان از نهادها و سازمانهای مختلف برای بکارگیری مستعدان برتر و نخبگان در راستای نهادینه سازی حکمرانی نخبگان از اقدامات دوره چهارم فعالیتهای بنیاد به شمار می رود.

معاون مستعدان و آینده سازان بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: این مطالبه گری قرار نیست که به عنوان شعار باقی بماند؛ بنیاد ملی نخبگان اقداماتی را با فعالیت‌های مختلف در پیش می‌گیرد تا در حد شعار باقی نماند.

موحد خاطرنشان کرد: از آنجا که نحوه امور نخبگان در مدیریت کشور مهم است تلاش داریم در این زمینه جریان سازی هایی را ایجاد کنیم. این جریان سازی در فضای اجتماعی نخبگان، حوزه دانشجویان و طلاب، در حوزه دانش اموختگان، برگزیدگان حوزه‌های تخصصی و … با تاکید بر فعالیت‌های مبتنی بر حل مسائل راهبردی مسیرهایی است که منتج به هدف بنیاد می شود.

وی افزود: برگزاری همایش یکی دیگر از این اثرگذاری‌ها است که با هدف تعامل بین اجتماع نخبگانی و نظام نخبگانی با مسئولان کشور برگزار می‌شود. همایش ملی نخبگان زمینه را برای تصمیم سازی مؤثرتر مسئولان فراهم می‌کند.

وی افزود: بنیاد تلاش می‌کند که فضای نخبگانی به سرعت و با تعاملات بیشتر بیش از گذشته شکل بگیرد.

منبع: mehrnews-5609376

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد