hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > ماجرای دعوت نزار زاکا به ایران از زبان مولاوردی + فیلم

ماجرای دعوت نزار زاکا به ایران از زبان مولاوردی + فیلم

معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان درباره ماجرای دعوت نزار زاکا به ایران صحبت کرد.
شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئيس‌ جمهور در امور زنان در برنامه دست خط شبکه پنج سیما درباره ماجرای دعوت نزار زاکا به ایران سخن گفت.
مولاوردی گفت: من نزار زاکا را دعوت نکردم. همایش نقش‌آفرینی زنان در توسعه بود که یک همایش بین‌المللی بود. وی دائم به ایران می‌آمد. در بحث IT و ITC مهمان وزارتخانه‌های ما بوده و ما یک همایش مشترک با وزارت صنعت داشتیم. نمایشگاه و همایش بین‌المللی. فراخوان مقاله داده بودند. دبیرخانه وزارت صنعت، معدن بود و ما شورای سیاست‌گذرای داشتیم. چون مشارکتی بود رئیس شورای سیاست‌گذاری من بودم و دعوت‌نامه مهمانان خارجی با امضای من بود.
معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان افزود: فراخوان مقاله که صادر شد وی مقاله داده بود. ما خیلی مهمان خارجی داشتیم. با این عنوان که نقش ITC در توانمندسازی زنان را مقاله داده بود و مقاله هم پذیرفته شد. من کف دستم را بو نکرده بودم که جاسوس است یا وظیفه من است که شناسایی کنم. در پیشانی ایشان هم نوشته نشده بود که جاسوس است. وظیفه ما نیست که این‌ها را بررسی کنیم. این همه نیرو هستند و حقوق می‌گیرند و باید این کار را انجام دهند و ویزا داده شود.
بیشتر بخوانید: 
ماجرای چادری شدن شهیندخت مولاوردی + فیلم
مولاوردی: اگر اصلاح‌ طلبان نبودند، روحانی رای نمی‌آورد

مولاوردی بیان کرد: من دعوت‌نامه را امضا کردم و ایشان به ایران آمد. چند روز بود و در نشست‌های ما شرکت کرد، بدون اینکه یک کلمه بین خودمان رد و بدل کرده باشیم، چون من یک افتتاحیه رفتم که ایشان را اصلاً ندیدم و یک ضیافت شام بود که همه مهمانان از جمله ایشان بود. همان عکسی که ایشان در کنار من با گوشی خودش ایستاده و گوشی را داده بود برای او عکس گرفتند و بعد عکس را از گوشی درآوردند و رسانه‌ای کردند و موقعی که ایشان از ایران می‌رود، در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) بازداشت می‌شود که بعداً خبردار شدیم. خانواده‌اش از طریق آژانس مطلع شده بودند.
وی ادامه داد: من همان ضیافت شام را با ایشان بودم و نشست تخصصی هم داشتیم که ایشان در جمع نشسته و من و خانم دکتر امین زاده و وزرای کشور‌های دیگر بودند خانم‌هایی که آمده بودند و از جده سازمان همکاری اسلامی خانمی از دبیرخانه همکاری اسلامی آمده بود و آنجا بود، این خانم هم به عنوان مهمان برنامه آمده بود. به عنوان کسانی که در نشست تخصصی شرکت می‌کنند.
معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان اظهار کرد: کل ماجرا همین بود که بعد آن اتهامات و ۱۰ سال حبس مطرح شد. بار‌ها هم توضیح دادیم که اتهام وصل به خارج برای من درست کردند و الان می‌گویند مولاوردی از طریق ایشان وصل به خارج بود و از طریق حوزه زنان ایشان میلیارد‌ها دلار به ایران آورده و کجا داده و به چه کسی داده و چه برنامه‌ای بوده، اصلا خبر نداریم، ولی اینکه بیگناه بود یا نبود را مطرح می‌کنم، می‌گویید این جاسوس بود، مولاوردی این را به ایران کشانده است و شما این را بازداشت کردید، باید به مولاوردی پاداش بدهید نه این که اینقدر تخطئه کنید و اینقدر تخریب و مجازات کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد