hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ایجاد نواحی سه گانه در مناطق شهرداری سمنان

ایجاد نواحی سه گانه در مناطق شهرداری سمنان

به منظور توسعه عدالت اجتماعی و مشارکت شهروندان در امور مربوط به محله ، نواحی سه گانه درمناطق شهرداری سمنان در دستور کار قرار دارد
سمنان_حسین بابامحمدی: با توجه به نياز برقراری ارتباطی پويا و دوسويه بين شهروندان با مديريت شهری ، ملاقات شهروندی شهردار سمنان با شهروندان انجام مي گيرد و در اين  نشست ها معاونين و مديران شهری نیز حضور دارند و شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل محله با شهردار مي پردازند.سید محمد ناظم رضوی در این نشست گفت : طرح ناحيه محوري مناطق شهری يكي از هوشمندانه ترين اقداماتي است كه مي تواند در نظام مديريت شهرداری اتفاق بيافتد و رضايت شهرنشينان را فراهم آورد در همین راستا در سطح منطقه دو نیز سه ناحیه منظور شده که بزودی به بهره برداری می رسند . در این نواحی شهروندان می توانند با دسترسی آسانتر ، مسائل و مشکلات خود و محله را پیگیری کنند . 
وی گفت : شهرداری با همراهی و تعامل ادارات تاثیرگذار شهری در حال بهبود وضعیت دکل های فشار قوی این منطقه است که تاثیر زیادی در سیما و منظر شهری و همچنین سلامت شهروندان  خواهد داشت . ناظم رضوی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در پارک شقایق گفت : در راستای زیباسازی و توسعه فضای فراغتی پارک ، نهرهای قدیمی منشعب شده از آب پخش کن در حال مرمت بوده و فاز سوم عملیاتی شدن بهبود سیستم روشنایی پارک شقایق بزودی آغاز می شود . وی به دستور کار بودن توسعه پارک از ضلع جنوبی و غربی اشاره کرد و گفت محوطه اختصاصی جهت ورزش صبحگاهی بانوان و آقایان در حال آماده سازی است . شهردار سمنان تصریح کرد : بزودی با بهسازی و بازآفرینی پارک کومش در ضلع شمال مسکن مهر ، روزبازارهای سطح شهر  بصورت متمرکز در ضلع جنوبی این پارک مستقر می شوند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد