hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دخالت مجدد آمریکا در امور داخلی ایران

دخالت مجدد آمریکا در امور داخلی ایران

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری به تکرار مواضع مداخله‌جویانه دولت این کشور درباره اتفاقات اخیر ایران پرداخت.

به گزارش وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور در یک کنفرانس خبری باری دیگر با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران گفت: آن‌چه به عنوان جنبشی در پاسخ به مرگ مهسا امینی آغاز شده است، به‌ وضوح اهمیت گسترده‌تری برای مردم ایران پیدا کرده است. این حرکت نشان‌دهنده بیان حقیقی حقوق جهانی خودشان است. آمریکا در کنار آن‌ها ایستاده است.

پرایس ادامه داد: ما هر کاری که بتوانیم برای پاسخگو کردن کسانی خواهیم کرد که مسئول خشونت و تلاش برای خاموش کردن صدای آن‌ها هستند. توجه ما نسبت به این موضوع کمرنگ نخواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه، در پاسخ به سوال یک خبرنگار، مبنی بر این که آیا دولت بایدن به کمک به تغییر حکومت در ایران فکر خواهد کرد یا نه، گفت: این تصمیمات تماما و فقط به خود مردم ایران بستگی دارد. هیچ عامل یا نهاد خارجی قابلیت و حق این را ندارد که به مردم ایران یا هر ملت دیگری بگوید که باید چه حکومتی را بخواهند.

311311

منبع: khabaronline-1682861

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد