hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > برزین : دوست دارم رشته وکالت را در دانشگاه ادامه بدهم

برزین : دوست دارم رشته وکالت را در دانشگاه ادامه بدهم

عرفان برزین بازیگر سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» از چگونگی همکاری خود با تیم سازنده این مجموعه گفت.
عرفان برزین بازیگر سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور خود در این مجموعه گفت: خوشحالم برای سومین فصل این سریال هم در کنار عوامل «فوق لیسانسه‌ها» حضور دارم؛ چرا که از سریال‌های پر مخاطب تلویزیون است.
 

وی ادامه داد: در این سریال نقش برادر حبیب (هوتن شکیبا)  را بازی می کنم. پدرمان عزت‌الله مهرآوران است و البته توجه بیشتری به من دارد.

برزین عنوان کرد: یکی از خوبی‌های آقای صحت قلم قوی است که دارد وحقایق و مشکلات جامعه را در قالب طنز به همراه با آقای ایمان صفایی به خوبی بیان می‌کند.

این بازیگر درباره آغاز فعالیت خود در عرصه بازیگری توضیح داد: من از سال ۹۰ وارد این عرصه شدم. از ۴ سالگی نقش‌هایی متفاوت بازی کردم و با کارگردان‌هایی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، مسعود ده نمکی، سیروس مقدم، منوچهر هادی، محمد حسین لطیفی، سروش صحت و ... همکاری داشته‌ام.
 
بیشتر بخوانید: 
(ویدئو) در قسمت پنجم سریال فوق لیسانسه ها چه گذشت؟ +تصاویر

وی افزود: در این ۸ سال دو بار بهترین بازیگر کودک در جشنواره اصفهان شدم و دیپلم افتخار و پروانه زرین از این جشنواره را دریافت کردم. الان من کلاس ششم و عاشق بازیگری هستم، اما در کنار بازیگری دوست دارم رشته وکالت را در دانشگاه ادامه بدهم. البته من در فیلم «تعطیلات دوست داشتنی» به کارگردانی سید وحید حسینی و «دزدوپری ۲» به کارگردانی حسین قناعت بهترین بازیگر کودک شدم که مخاطب آن کودکان و نوجوانان بودند. امسال نیز فیلم شماره ۲۹ را به کارگردانی هادی رحیمی برای حوزه کودک بازی کردم.

برزین پیرامون کم بودن آثار کودک عنوان کرد: نگاه بیشتر تهیه کنندگان به گیشه سینما است و به خاطر اینکه فیلم‌های بزرگسال فروش بیشتری دارند و به همین سمت حرکت می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد