hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > افزایش دوبرابری تولید سرم در شرکت داروپخش

افزایش دوبرابری تولید سرم در شرکت داروپخش

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از افزایش دو برابری تولید فرآورده‌های تزریقی حجیم (سرم) در شرکت داروپخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاح خط جدید فرآورده‌های تزریقی حجیم (سرم) شرکت کارخانجات داروپخش با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، خاتمی نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، بامری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، شمالی مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و نکویی نیا مدیرعامل هلدینگ دارویی تأمین برگزار شد.

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در این مراسم با اشاره بر لزوم کار جهادی در عرصه تولید گفت: تلاش داریم با هم افزایی و رسیدن به فهم مشترک و شناسایی و توجه به نقاط قوت یک حرکت جهادی در عرصه تولید را تجربه کنیم.

وی افزود: امروز در حوزه اقتصادی کشور نیازمند تصمیمات سخت هستیم. بالطبع ما در مجموعه شستا نیز همین‌گونه هستیم. برنامه ریزی ما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تصمیمات سخت است که برای آن فراهم می‌شویم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی علیه کشور و مردم اسلامی تشریح کرد: در جنگ اقتصادی هیچگاه آرایش صلح نباید گرفت. هنوز برخی مسئولین کشور چشم لبه غرب دشمنان ملت دارند. دشمن آرایش جنگ اقتصادی گرفته است. اگر در عرصه اقتصادی این مواجه را جدی نگیریم طبیعی است که با شکست روبرو شویم.

وی افزود: دشمن امروز با همه وجود در تمام عرصه‌ها به جنگ با ایران اسلامی آماده است. در صحنه تولید، آرایش صلح، یعنی نادیده گرفتن نیاز مردم را و تعطیل کردن تولید.

بازیان با اشاره به لزوم استمرار رکوردهای تولید تصریح کرد: تولید امری است که راه سختی را دنبال می‌کند، اما استمرار آن سخت‌تر است. توجه شئون تولید بسیار مهم است. باید زمینه لازم جهت استمرار جهش تولید فراهم شود. کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌توانند در این زمینه و در راستای حل مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی قدم‌های مثبتی بردارند.

وی با اشاره به دوران فراگیری ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: دوران پساکرونا زمان بسیار مناسبی جهت بررسی کمبودها و ظرفیت‌های دارویی کشور است. همه شاهد بودیم تا زمانی که واکسن را در کشور تولید نکردیم هیچ کشوری حاضر به تحویل واکسن به ما نبود. باید ناظر به پدافند غیر عامل کمبودها را شناسایی و در رفع آنها کوشا باشیم.

مدیرعامل شستا گفت: در شستا به عنوان یک معدل از بنگاه‌های اقتصادی به وضوح احساس می‌کنیم فشار برخی تصمیمات، امروزه کمر صنعت را می‌شکند. قیمت‌های دستوری یکی از این تصمیمات است. خواستاریم در این موضوعات نگاه ویژه‌تری از سوی مراجع قیمت گذار و تصمیم گیر صورت پذیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به تولید افزود: اگر احساس می‌کنیم بهره وری پایین است به خاطر آن است که انگیزه تولید در مجموعه‌ها کم است. تولید باید ناظر به دانش، ناظر به صادرات، ناظر به اشتغال و ناظر به کیفیت صورت پذیرد.

بازیان با اشاره به لزوم توسعه و بهسازی خطوط تولید اظهار داشت: در تولید، کیفیت یکی از مهم‌ترین عوامل پذیرش در بازار است. توسعه و بهسازی خطوط تولید باید ناظر به اقتصاد دانش بنیان صورت پذیرد. حوزه دارویی ما به شدت نیازمند توسعه دانش بنیان است.

منبع: mehrnews-5605392

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد