hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های این پارک با حضور سرپرست پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، ، ۱۸ مهرماه سال جاری با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و اعضای هیئت امنا و مدیران عامل شرکت های پارک برگزار می شود.

امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس گفت: بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس پس از ۲ سال که بدلیل شرایط کرونایی بصورت محدود برگزار شد، امسال قرار است با حضور تمامی مدیران عامل شرکت های عضو پارک، مرکز رشد و شعب پارک فناوری پردیس، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و با نخستین حضور رسمی دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شود.

خالقیان افزود: این اجلاس از سال ۸۱ تاکنون هرساله برگزار شده است و شرکت‌های برتر پارک در ۷ حوزه‌ مختلف انتخاب و از آن‌ها قدردانی می‌شوند. همچنین در این دوره برای نخستین بار شرکت هایی که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعال هستند نیز مورد بررسی قرار گرفته و از چند شرکت فعال این حوزه قدردانی خواهد شد.

 در اجلاس بیستم گزارش جامعی از اقدامات یک‌سال گذشته پارک توسط مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس نیز ارائه خواهد شد. همچنین روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری و علیرضا پیمان پاک رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران نیز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.

در این اجلاس از ۹ محصول جدید شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه‌های صنعت نفت، معدن، سلامت و انرژی رونمایی و ازبرترین شرکت‌ها و برترین متخصصان در حوزه‌های دانش‌بنیان قدردانی خواهد شد.

منبع: mehrnews-5604627

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد