hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > کاهش ۷درصدی حوادث آتش سوزی و امداد و نجات در ۶ماهه نخست سال ۹۸

کاهش ۷درصدی حوادث آتش سوزی و امداد و نجات در ۶ماهه نخست سال ۹۸

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت:در ۶ ماهه نخست امسال  ۷۲۵مورد حادثه و حریق در سمنان بوقوع  پیوسته که  نسبت با مشابه سال قبل شاهد کاهش ۷ درصدی حوادث در سطح شهر بوده ایم
سمنان_حسین بابامحمدی :سعید اسمعیل پور با بیان این‌که سازمان آتش‌نشانی یکی از بخش‌های مهم شهرداری سمنان است ، که وظیفه ایمنی و اطفای حریق را بر عهده دارد، اظهار داشت:  در این مدت ۱۲۶۲۳مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گرفته شده که از این میان  تنها ۷۲۵مورد آن عملیاتی شده است.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های آموزشی و پیشگیری در کاهش حوادث  و خسارت‌ها اثر زیادی داشته است تصریح کرد: در این مدت در حوزه آموزش ۱۹۹۸۶نفر ساعت از دانش آموزان مدارس و پیش دبستانی ها ، ادارات ، کارخانجات ، موسسات دولتی  و آموزشی و ... دوره های مختلف ایمنی و آتش نشانی را فرا گرفتند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان یادآور شد که در حوزه عملیات امداد و نجات شاهد کاهش ۲۱ درصدی حوادث نسبت به مشابه سال قبل بودیم که بخش عمده آن مربوط به کاهش حوادث مربوط به آسانسور بوده است.
وی با اشاره به کاهش ۷ درصدی حوادث در ۶ ماهه نخست سال بیان کرد: کاهش آمار حاکی از آن است که رعایت موضوعات ایمنی در عرصه‌های مختلف زندگی‌ شهروندان فرهنگ‌سازی و نهادینه شده ، که نشانگر اطلاع رسانی دقیق و آموزشهای کاربردی همکاران در سازمان برای شهروندان می باشد.
اسمعیل پوردر پایان خاطرنشان کرد:سازمان آتش‌نشانی باید درتمام  مراحل ساخت و ساز انواع بناها با تصرف های مختلف نظارت مستمر و دقیق داشته باشد تا رعایت نکات ایمنی را تأیید کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد