hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > گزارش کمیته حقیقت ‌یاب مجلس درباره مرگ مهسا امینی آماده شد؟

گزارش کمیته حقیقت ‌یاب مجلس درباره مرگ مهسا امینی آماده شد؟

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، درباره مرگ مهسا امینی و تحقیقات مجلس در این مورد گفت: اطلاع‌رسانی و شفاف سازی برای افکار عمومی بسیار مهم است.

منیبان نوشت: محمد صالح جوکار، افزود: نکته قابل توجه این است که کار باید به صورت ریشه‌ای بررسی شود. مجلس این اقدام را انجام داده و دولت و قوه قضائیه هم به همین ترتیب اعلام کردند که در حال بررسی ابعاد قضیه هستند. در مجلس کمیته‌ حقیقت یاب برای بررسی و تحقیق متشکل از نمایندگان، کارشناسان حقوقی و قضایی و معاونت نظارت مجلس برای بررسی ابعاد قضیه مهسا امینی شکل گرفته که در آن گزارشات فراجا، بیمارستان، پزشکی قانونی و سایر نهادها بررسی می‌شود. البته به دنبال این هستیم که گزارش مستند، مکتوب و رسمی از پزشکی قانونی برسد که آن گزارش برای صحن علنی مجلس آماده شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی درباره واکنش مردم به فیلمی که پلیس از مهسا امینی منتشر کرده است تصریح کرد: در هر صورت به مستندات توجه می‌کنیم و هر آنچه که سندیت داشته باشد برای ما ارجحیت دارد. البته ما هنوز گزارش خود را آماده نکردیم وقتی که تحقیقات را به صورت کامل انجام دادیم گزارش نهایی را خدمت مردم ارائه می‌کنیم.


۲۱۲۲۰

منبع: khabaronline-1678293

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد