hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نسل جدید مکمل دام و طیور تولید شد/ کاهش تلفات و شیوع بیماری

نسل جدید مکمل دام و طیور تولید شد/ کاهش تلفات و شیوع بیماری

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نسل جدید مکمل دام، طیور و ابزیان شدند که باعث جذب بهتر عناصر معدنی، کاهش تلفات و افزایش راندمان تولید می شود.

دکتر سمیه کلانکی مدیر تحقیقات و توسعه یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه در این شرکت نسل جدید مکمل های خوراک دام، طیور و آبزیان را به تولید رساندیم، گفت: در  این شرکت بر اساس فناوری «کلات های پیشرفته» محصولات جدیدی به عنوان مکمل به تولید رساندیم که نتایج شگرفی در فارم های صنعتی ایجاد کرده است.

وی افزود: این مکمل های طراحی شده بر اساس فناوری کلات های پیشرفته در مقایسه با سایر مکمل ها از جذب بالایی در دام، طیور و آبزیان برخوردار است.

کلانکی با  اشاره به تفاوت این مکمل با سایر مکملها گفت: این مکمل های معدنی برای اولین بار از طریق پلیمریزاسیون اسیدهای آلی بر اساس یک پروسه اختصاصی، کلاتهایی با شکل فضایی جدیدی طر احی و مهندسی شده است که باعث می شود ترکیبات آلی و کلاته را به خوبی جذب کنند.

مدیر تحقیقات و توسعه این شرکت دانش بنیان بیان کرد: از ویژگی های این مکمل می توان به افزایش راندمان تولید، کاهش تلفات و شیوع بیماری  اشاره کرد.

کلانکی با بیان اینکه نتیجه استفاده از این مکمل می تواند به متعادل کردن متابولیسم و بهبود همزمان عملکرد سیستم ایمنی دام، طیور و آبزیان بیانجامد، عنوان کرد: با استفاده از این مکمل، چرخه زنده رادیکال آزاد حذف می شود زیرا عناصر معدنی در بدن دام، طیور و آبزیان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکنون این محصول تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: این محصول علاوه بر اینکه نمونه مشابه ایرانی ندارد بلکه نمونه خارجی هم نداشته و برای اولین بار است که در کشور به تولید می رسد.

مدیر تحقیقات و توسعه این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه محصولات این شرکت دارای ۸ عنصر معدنی است، گفت: این عناصر به شکل عوامل لیگامنت معدنی کیلاته و در محصول گنجانده شده است؛ هر یک از این عناصر در مکمل دام، طیور و آبزیان متفاوت است.

وی گفت: این مکمل ها به شکل پودر یا مایع قابل حل در آب  قابل استفاده و به صورت مخلوط و کنستانتره یا محلول در آب و شیر است؛ البته که این محصول می تواند با انواع ویتامین هاو سایر افزودنی ها ترکیب شود و این نشان از سازگاری ماده تولید شده است.

منبع: mehrnews-5596585

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد