hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > احمدی نژاد حرف از اعدام میرحسین موسوی، کروبی و خاتمی می زد!

احمدی نژاد حرف از اعدام میرحسین موسوی، کروبی و خاتمی می زد!

امیری‌ فر در واکنش به صحبت های محمود احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد به گشت ارشاد کمک و از آن دفاع می‌کرد اما حالا با گذر زمان برای دیده شدن حرف خود را عوض کرد.


عباس امیری‌ فر، عضو نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، در ارزیابی علت سکوت احمدی‌نژاد گفت: به نظر بنده احمدی‌نژاد سکوت نکرده و همچنان در حال کنایه زدن به نظام و رهبری است و در واقع همسو با رسانه‌های بیگانه و معاند اظهارنظر می‌کند اما به دلیل اینکه کسی به این اظهارات محل نمی‌گذارد دیده نمی‌شود در صورتی که او به دنبال این است که دیده شود.

به تقل از منیبان او با تاکید بر اینکه مردم از احمدی‌نژاد رو برگرداندند افزود: اگر بنده هم سایت راه‌اندازی کنم و از طریق آن سخنرانی خود را در همه جا پخش کنم مسلماً تعدادی به آن توجه می‌کنند. هر چند که او مدعی است از طریق کمک‌های مردمی این اقدامات را انجام می‌دهد اما کدام کمک مردمی؟ هیچ چهره شاخصی در اطراف احمدی‌نژاد نیست غیر از دو سه نفر که جایی ندارند و مجبور هستند که به دنبال او باشند. به قول سازمان مجاهدین انقلاب که در ابتدای انقلاب می‌گفتند رهبران دشمنان در یک فولکس جا می‌گیرند در حال حاضر در مورد اطرافیان احمدی‌نژاد هم وضعیت به همینطور است و او به تعداد انگشت دست هم یار ندارد. لذا احمدی‌نژاد با استفاده از انعکاس اظهارات چهره‌های مطرود در سایت دولت بهار تلاش می‌کند جلب توجه کند. واقعیت این است که احمدی‌نژاد تمام شده است.

امیری‌فر با اشاره به شکایت احمدی‌نژاد از او اظهار کرد: احمدی‌نژاد در دادگاه ویژه از بنده شکایت کرد و ۴ وکیل گرفته بود که بنده را محکوم کند و اجازه ندهد حقایق و اطلاعات مهمی که از او دارم را در مصاحبه‌ها اعلام کنم اما در نهایت با همه تلاش‌هایی که احمدی‌نژاد برای محکومیت بنده کرد تبرئه شدم. همچنین با توجه به اینکه جوانفکر در دادگاه اول محکوم شد منتظر هستیم که محکومیت او در دادگاه تجدیدنظر تایید شود. البته بنده باز از خود احمدی‌نژاد و وکلیش شکایت کردم و دادگاه در جریان است احمدی‌نژاد چند واسطه فرستاده که بنده رضایت بدهم. در مجموع احمدی‌نژاد در بین مردم هیچ جایگاهی ندارد و افراد اطراف او تعدادی جوان بیکار هستند که تصور می‌کنند ممکن است در آینده صلاحیت او تایید شود و آنها هم به پست و سمتی دست پیدا کنند.

امیری‌ فر در واکنش به ادعای توییتری داوری مبنی بر اینکه گشت ارشاد از زمان احمدی‌نژاد شروع به فعالیت کرد متذکر شد: احمدی‌نژاد به گشت ارشاد کمک می‌کرد و پول می‌داد. به عبارت دیگر وقتی که احمدی‌نژاد در دولت حضور داشت یکی از مدافعان شدید گشت ارشاد بود و به آنها کمک مالی می‌کرد و به آنها بودجه می‌داد.

او در واکنش به اینکه احمدی‌نژاد ردیف بودجه جدا برای گشت ارشاد در نظر گرفته بود گفت: خیر هر رئیس جمهور منابع مالی در اختیار دارد که احمدی‌نژاد از طریق همان منابع به گشت ارشاد کمک و از آن دفاع می‌کرد اما حالا با گذر زمان برای دیده شدن حرف خود را عوض کرد. علاوه بر این احمدی‌نژاد در زمانی که دولت را در اختیار داشت اقداماتی بسیاری از این قبیل انجام می‌داد به عنوان مثال می‌گفت باید میرحسین موسوی، کروبی و خاتمی را اعدام کرد اما بعد از ریاست جمهوری مدافع آنها هم شده و می‌گوید حتی پیش از این هم مخالف حصر بوده در صورتی که خود احمدی‌نژاد موافق اعدام این افراد بود و می‌گفت باید آنها را اعدام و از صحنه محو کرد.


بیشتر بخوانید :

امیری‌فر همچنین ادامه داد: آدم تاسف می‌خورد از اینکه یک نفر تا این اندازه شخصیت خود را عوض می‌کند و با اینکه نظام و رهبری از او دفاع کردند اما الان متأسفانه افرادی که نباید اطراف او جمع شدند. در مجموع امیدوارم خدا احمدی‌نژاد را هدایت کند که بعید است که قابل هدایت باشد.

امیری‌فر در واکنش به اینکه منظور شما این است که احمدی‌نژاد ادعای رهبری دارد یادآور شد: احمدی‌نژاد اگر بتواند ادعای خدایی هم می‌کند همچنان که وقتی به لبنان رفت و به خاطر جمهوری اسلامی او را تحویل گرفتند در یک جلسه خصوصی ادعای خدایی هم کرد. اگر احمدی‌نژاد روحانی بود و می‌توانست رهبر شود ادعای رهبری هم می‌کرد و می‌گفت من باید رهبر شوم.

۲۱۲۲۰

منبع: khabaronline-1677135

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد