hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بانوان شهر ،بازی های دوران کودکی را مرور می کنند

بانوان شهر ،بازی های دوران کودکی را مرور می کنند

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان گفت: در راستای ارتقا شادابی و نشاط مهربانوهای شهر جشنواره بازی های بومی محلی ویژه مهربانوهای شهر برگزار می شود.
سمنان _ حسین بابامحمدی:سمیه قاسمی مشاور شهردار سمنان در امور بانوان عنوان کرد: با برگزاری این جشنواره که ترکیبی از ۹ بازی از بازی های بومی محلی است مهربانوهای شهر لحظات خوشی را فارغ از کارهای خانه سپری کرده و با انرژی و شادابی مضاعف به خانه بازگشته و این شادابی را به خانواده منتقل می کنند.وی اظهار داشت :این جشنواره در آستانه چهلمین سال بسیج و در رشته های لی لی برایتونیک، دال پلان، هفت سنگ مهارتی، حمل گونی، خروس جنگی، یه قل دوقل، حلقه بازی مادر و کودک، طناب کشی و گانیه برگزار می شود.
به گفته مشاور شهردارسمنان علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۲۵ آبان فرصت دارند تا با شماره ۰۹۱۲۳۳۱۰۱۷۱ تماس گرفته یا به پایگاه های مقاومت ام ابیها و الزهرا (س) مراجعه فرمایند.
مسابقات ۷ آذر ماه در کانون دامغانیان در میدان کوثر سمنان برگزار خواهد شد.
این جشنواره به همت هیات ورزش روستایی و بازی های  بومی محلی شهرستان سمنان و امور بانوان شهرداری و با مشارکت سپاه ناحیه سمنان، اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان و کانون دامغانیان برگزار می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد