hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فلسفه و علوم انسانی

فلسفه و علوم انسانی

موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران از راه‌اندازی مجله‌ای با نام «فلسفه و علوم انسانی» در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسهٔ پژوهشی حکمت و فلسفهٔ ایران، مجلهٔ تازه‌تاسیس «فلسفه و علوم انسانی» آمادهٔ دریافت مقالات اساتید و پژوهشگران است. این فصلنامه که دارای اعتبار علمی-پژوهشی است و از نویسندگان مقالات پذیرفته شده بر اساس کیفیت آن‌ها تقدیر مالی نیز به عمل خواهد آورد.

هدف از انتشار مجلۀ «فلسفه و علوم انسانی» انتشار آخرین دستاوردهای پژوهشی محققان در زمینهٔ مطالعات بینارشته‌ای فلسفی در مکاتب مختلف فلسفهٔ اسلامی و فلسفهٔ غرب است. این نشریه مقالات مرتبط با موضوعات معرفت‌شناسی و علوم انسانی، روش‌شناسی و علوم انسانی، هستی‌شناسی و علوم انسانی، انسان‌شناسی و علوم انسانی و مسائل مشترک فلسفه و علوم انسانی منتشر می‌کند.

مؤسسهٔ پژوهشی حکمت و فلسفهٔ ایران اهداف بنیادین از راه‌اندازی این مجله را بسترسازی برای مطالعات بینارشته‌ای و پژوهش‌های روزآمد در قلمرو مناسبات میان دانش‌های فلسفی و علوم انسانی، ارائه یافته‌های علمی و محققانه صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در زمینه مناسبات فلسفه و علوم انسانی، پاسخ‌گویی به نیازهای علمی در قلمرو تحول در علوم انسانی، ایجاد فضای مناسب برای تضارب آراء در موضوعات کلان علوم انسانی و ترویج گفتمان تحول در علوم انسانی عنوان کرده است.

لازم به ذکر است که مقالات این نشریه همچون مقالات دیگر نشریات مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفهٔ ایران بر مبنای ملاک‌های سامانهٔ ارزیابی کمیسیون نشریات وزرات علوم مورد بررسی و چاپ قرار خواهد گرفت.

۶۵۶۵

منبع: khabaronline-1672695

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد