hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > «حیدرهایی» سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور شد

«حیدرهایی» سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور شد

طی حکمی از سوی محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور محمدرضا حیدرهایی به سمت «سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور محمدرضا حیدرهایی به سمت «سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا حیدرهایی

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند تخصصی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی» منصوب می‌گردید.

باعنایت به وسعت ابعاد آسیب‌های اجتماعی و گسترش روزافزون آن و باتوجه به تأثیر مستقیم آسیب‌های اجتماعی در عملکرد فرد و جامعه و اهمیت اقدامات به موقع و مؤثر درجهت تحقق امنیت و رفاه اجتماعی، انتظار می‌رود ضمن بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، هماهنگی‌های بین بخشی و فرابخشی و مدیریت بهینه منابع و تعیین اولویت‌ها در سیاست گذاری آسیب‌های اجتماعی تمامی توان خود را در راستای تحقق اهداف ذیل به کار بندید:

توسعه ضریب کمی و کیفی خدمات به گروه‌های هدف با رویکرد اصلاح و بهبود فرآیندهای موجود.

برنامه ریزی مدون و علمی در کشور جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی افراد آسیب دیده و درمعرض آسیب با رویکرد اجتماع محور و تحکیم بنیان خانواده.
توسعه تعاملات و همکاری‌های بین بخشی و فرابخشی با رویکرد بسط همکاری با سازمان‌های مردم نهاد، مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و سایر شرکای اجتماعی جهت تعیین اولویت‌های سیاست گذاری و اقدام در حوزه آسیب‌های اجتماعی.

شناسایی کانون‌های آسیب خیز و انجام مداخلات تخصصی در جهت دسترسی به موقع، جامع و آسان به خدمات تخصصی و حمایت‌های اجتماعی فوریتی و رصد آسیب‌های اجتماعی.

منبع: mehrnews-5587095

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد