hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کشف «فساد گسترده مالی» در استان ایلام از سوی وزارت اطلاعات

کشف «فساد گسترده مالی» در استان ایلام از سوی وزارت اطلاعات

برنا نوشت:پس از یک دوره رصد اطلاعاتی و طی عملیاتی دقیق با همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک فقره فساد گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان ایلام کشف شد.

پس از یک دوره رصد اطلاعاتی و طی عملیاتی دقیق با همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک فقره فساد گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان ایلام کشف شد.

عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام دراین راستا بیان داشت: یکی از معاونین و دونفر از پرسنل این اداره کل در این راستا دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، تحقیقات از دو متهم دیگر در یکی از شعب بازپرسی درحال انجام است.

دادستان ایلام گفت: این اشخاص با سوء استفاده از موقعیت شغلی و تطمیع دیگر پرسنل مبادرت به فروش اقلام دولتی و تحصیل وجوه ناشی از آن به نفع خود کردند.

کشف یک اختلاس گسترده در استان ایلام

دادستان ایلام افزود در این پرونده فساد کلان: تمام اموال یکی از متهمین ازجمله خودرو های لوکس و واحد های آپارتمانی در راستای حفظ حقوق بیت المال و با عنایت به پولشویی این شخص تا صدور رأی قطعی در توقیف خواهد بود.

بخشنده افزود: فرد معرفی شده به زندان در تحقیقات اولیه صراحتا به اختلاس شصت میلیارد ریال و شگرد تحصیل آن اقرار نموده است و با توجه به اقرار متهم مبلغ اختلاس چندین برابر مبلغ اعلامی از سوی متهم است و در حال بررسی است.

وی افزود: تحقیقات با تلاش شبانه روزی احدی از بازپرسان ومجاهدت، سربازان گمنام امام زمان (عج) تا شناسایی تمام مرتبطین،اموال تحصیل شده و انهدام کامل این شبکه ادامه خواهد داشت.

.

۲۱۲۱۷

منبع: khabaronline-1671773

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد