hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد: رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهری سمنان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد: رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهری سمنان


سامانه جامع گردشگری شهری سمنان بزودی رونمایی می شود .
سمنان _ حسین بابامحمدی: وحید پرویزی گفت: دست يابي به توسعه پايدار در گرو توجه به ارکان اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و زيست محيطي در يک جامعه است و گردشگري به عنوان فعاليتي اثرگذار بر تمامي ارکان توسعه بيش از گذشته نيازمند توجه و تکمیل زیر ساخت است. این مورد  یکی از اصلی ترین دغدغه‌های شهرداری سمنان در این دوره مدیریتی بوده است.
پرویزی افزود: صنعت توریسم می‌تواند به یکی است پایدارترین منابع درآمدی برای شهرها و شهرداری‌ها تبدیل شود که ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه یک نیاز اساسی است.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های الکترونیک در این حوزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و شهروندان قرار دارد خاطرنشان کرد: با توجه به عبور سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از شهر سمنان و وجود جاذبه‌های متنوع گردشگری در سمنان و همچنین لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در معرفی شهر سمنان ، این سامانه توسط کارشناسان خبره سازمان فاوا شهرداری سمنان تهیه شده و در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سمنان به آدرس Semnan.ir بارگزاری شده است . پرویزی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به گردشگران از جمله مسیر مراکز تفریحی و گردشگری، استفاده از نقشه برای ستادهای اسکان، نمایشگاه و فروشگاه‌های صنایع دستی، دسترسی گردشگران به اطلاعات اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران‌ها و غیره و سفرهای پیشنهادی به مسافران از موارد کاربرد این سامانه خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد