hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > شرکت ها > آمادگی کامل بانک ملی ایران برای تامین مالی صنایع استان اصفهان

آمادگی کامل بانک ملی ایران برای تامین مالی صنایع استان اصفهان

دکتر فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان اصفهان به همراه اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و مدیران ارشد این بانک در راستای بررسی تقویت و توسعه روابط و همکاری های دو جانبه و چند جانبه در نشست مشترک با هیات نمایندگان و اعضای منتخب اتاق بازرگانی اصفهان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این نشست صمیمی نیز به تشریح خدمات و توانمندیدهای بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک به بهبود و تقویت تولید و ایجاد فرصت های اشتغالزایی در کشور نگاهی راهبردی و حمایتی دارد و برای موفقیت کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی بزرگ در کشور بی شک آنها را حمایت و همراهی خواهد کرد.
وی با بیان این که بانک در خدمت توسعه صنایع استان اصفهان است، اظهار کرد: این استان جایگاه ویژه ای در کشور دارد و از این رو ما همه توان خود را به منظور افزایش سطح بهره مندی استان از خدمات گسترده مالی بانک به کار خواهیم بست.
فرزین در این نشست به ارائه خدمات بانک ملی ایران در حوزه ارزی اشاره  کرد و گفت: بانک ملی ایران می تواند در کنار صنایع استان با وجود منابع و شبکه قوی ارزی، کمک ها و خدمات چشمگیر و قابل توجهی در جهت توسعه بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه دهد.
وی گفت: من معتقدم از یک سو بانک ها باید به امر بانکداری بپردازند و از سویی دیگر باید از بنگاه داری خارج شوند تا به خلق بنگاه های اقتصادی کمک کنند.
فرزین همچنین با تاکید بر این که بانک ملی ایران به دنبال بنگاه داری نیست، گفت: ما می کوشیم تا به جای بنگاه داری، به خلق بنگاه کمک کنیم به این معنی که ما کمک می کنیم تا بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی در سراسر کشور با تکیه بر بخش خصوصی و متخصصان در مسیر افزایش ظرفیت تولید و بکارگیری توانمندی های موجود با تامین مالی و سرمایه گذاری های بانک گام های موثری بردارند.
 امیر رضا نقش  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این نشست با بیان اینکه بانک ملی ایران همراهی خوبی در زمینه تامین مالی و پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی استان دارد، تصریح کرد: انتظار ما از بانک ملی ایران این است که منابع مالی خود را بیش از پیش داخل استان متمرکز کند تا شاهد تقویت تولید و توسعه استان باشیم.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن تعاملات بانک ملی ایران با واحدهای تولیدی اصفهان طی سالیان گذشته جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی و تسهیل کسب و کار استان گفت:
هدف ما در سال جاری با کمک ها و حمایت های بانک ملی ایران
توسعه صنعت استان و بازگرداندن واحدهای  راکد و غیرفعال به چرخه تولید است.
مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان در ادامه این نشست مشترک تصریح کرد: تامین مالی بانک ها یکی از موضوعات مهم و اثرگذار بر توان بازدهی کسب و کارها است .
 وی تامین مالی را یکی از چالش های جدی فعالان اقتصادی استان اصفهان برشمرد و گفت: در شرایط کنونی بانک ملی ایران در کنار واحدهای تولیدی می تواند نقش موثری در بهبود فضای کسب و کار داشته باشد.
وی استان اصفهان را استانی صنعتی و توانمند در عرصه اقتصادی برشمرد و گفت: برای حل مسایل واحدهای صنعتی استان باید مدیران بانک ملی ایران به این واحدها نگاه ویژه ای داشته باشند تا تولیدات و خدمات آنها بی وقفه ادامه یابد.
در ادامه این نشست  اعضای اتاق بازرگانی اصفهان به بررسی و بیان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات استان، موانع تولید و همچنین به تبیین انتظارات بخش خصوصی از بانک ملی ایران پرداختند.
در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری راهبردی بانک ملی ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان  بین دکتر محمد رضا فرزین و مسعود گلشیرازی، در زمینه گسترش معاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی ، افزایش همکاری های متقابل ، تامین مالی و نیازهای تسهیلاتی امضا شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد