hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > روزنامه رویداد امروز رتبه نخست صفحه آرایی جشنواره مطبوعات اصفهان را به دست آورد

روزنامه رویداد امروز رتبه نخست صفحه آرایی جشنواره مطبوعات اصفهان را به دست آورد

در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک استان اصفهان جایزه نخست صفحه آرایی به روزنامه رویداد امروز رسید.

محمد احتشامی مدیر هنری روزنامه رویداد امروز به عنوان رتبه نخست بخش حرفه ای صفحه آرایی یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک اصفهان معرفی شد.

آثاری از روزنامه رویداد امروز، روزنامه اصفهان امروز، پایگاه خبری اصفهان امروز آنلاین و پایگاه خبری طنز نیمروز به‌عنوان زیرمجموعه‌های گروه رسانه‌ای رویداد پارسی موفق به کسب جوایز برتر در بخش‌های مختلف یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک استان اصفهان شدند.

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک استان اصفهان با حضور مسئولان استانی و کشوری در حالی برگزار شد که گروه رسانه‌ای رویداد پارسی در ۴ بخش مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک اصفهان مقام‌های برتر را از آن خود کرد؛ به‌این‌ترتیب محمدابراهیم احتشامی از روزنامه رویداد امروز در بخش صفحه‌آرایی موفق به کسب مقام نخست، محمد فرمان آرا در بخش تیتر حرفه‌ای با عنوان «قدم‌رو تا بهشت» از روزنامه اصفهان امروز موفق به کسب مقام سوم، رضا امینی در بخش عکس با عنوان «نمایش کوران» موفق به کسب مقام دوم و فاطمه کاویانی در بخش آب و محیط‌زیست با عنوان «مردم اصفهان سکوت کردند، ریزگردها اعتراض»، موفق به کسب مقام برتر شد. هم‌چنین در بخش طنز مکتوب از پایگاه خبری طنز نیمروز آقایان ابوالفضل قاسمی با عنوان «اندر صداوسیما» رتبه نخست، مهدی ایروانی با عنوان «لغت‌نامه» رتبه دوم و مصطفی علوی با عنوان «داستان عجیب عمو شدن جوجه اردک زشت» رتبه سوم را کسب کردند. این در حالی است که در بخش جوانان، ورزش و نشاط؛ اثر اسماعیل امینی در بخش موضوعی با عنوان «رقصیدن خواص آزاد است» برگزیده شد. در بخش حقوق شهروندی اثر مصطفی علوی با عنوان «جای مجلس کاشکی باغ مجلس داشت» از پایگاه خبری طنز نیمروز برگزیده شد. 

یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک استان با تقدیر از نفرات برگزیده از میان 800 اثر ارسالی در چهار بخش موضوعی، حرفه‌ای، ویژه و جانبی در مجتمع استاد فرشچیان اصفهان برگزار شد. استان اصفهان دارای ۴۷۳ رسانه دارای مجوز رسانه است که از این تعداد ۲۵۸ رسانه، چاپی و مابقی پایگاه خبری و الکترونیکی هستند. این استان دارای ۱۱ روزنامه، ۴۳ هفته‌نامه، ۲۰ دوهفته‌نامه، ۶۴ ماهنامه، ۱۸ دوماهنامه و ۸۱ فصلنامه است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد