hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مسابقه ملی تخصصی شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد

مسابقه ملی تخصصی شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تهران در آیین افتتاح مسابقه ملی تخصصی شرکت‌ آب و فاضلاب استان تهران گفت: برگزاری این مسابقه ملی گامی مهم و روبه‌جلو در پیشبرد اهداف این صنعت است.

به گزارش رویداد امروز، محمدرضا کرمی‌نژاد ضمن اشاره به نوپا بودن شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: از سال ۱۳۶۹ و با تصویب تشکیل این شرکت‌ها مدیریت آب شهرها به‌صورت یکپارچه و مستقل زیر نظر وزارت نیرو به شرکت‌های آب و فاضلاب سپرده شد و امروز این شرکت‌ها یک تشکیلات موفق و برند معتبری در کل کشور هستند.

کرمی‌نژاد گفت: این مسابقات بستری است مناسب برای رسیدن به اهداف شرکت و ما را به سمت استانداردسازی و قانون‌مندی، به‌کارگیری فناوری‌های نوین، شناسایی قابلیت‌های گروهای واکنش سریع، پرهیز از انجام کارها به‌صورت سلیقه‌ای، توسعه کار تیمی، یافتن استعدادهای ویژه، ارتقای وضعیت ایمنی کارگاه‌ها، آموزش‌های عملی جهت افزایش سرعت، دقت و کیفیت انجام کار و به‌کارگیری و معرفی تجهیزات نوین سوق می‌دهد.

او افزود: مطابق آمار، سالانه در تهران حدود ۱۳۰ هزار مورد تعمیرات لوله در انشعابات و حدود ۱۲ هزار مورد تعمیرات در شبکه اتفاق می‌افتد که نتیجه استفاده از لوازم بی‌کیفیت، نصب غیر استاندارد و ... است.

به گفته کرمی‌نژاد با برگزاری و استمرار این مسابقات صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای در هزینه، زمان و تعمیرات خواهیم داشت.

کرمی‌نژاد یادآور شد: این مسابقات در پنج رشته کیفیت آب، انرژی، شبکه، نصب انشعاب آب و نصب انشعاب فاضلاب برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، بلوکی (بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی) و کشوری انجام خواهد شد که در مرحله اول مسابقات در سطح استانی برگزار شده و از هر استانی یک گروه از هر موضوع مسابقه برای برگزاری مسابقات در سطح بلوک معرفی خواهد شد. در مرحله دوم مسابقات بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی (بلوک) بین شرکت‌های زیر مجموعه آن بلوک انجام شده و از هر بلوک یک گروه برگزیده در هر موضوع مسابقه برای مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد