hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > گردشگری و مهاجرت > لیست هتل‌های ارزان کیش را قبل از رزرو ببینید

لیست هتل‌های ارزان کیش را قبل از رزرو ببینید

کیش با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان، همواره از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. این جزیره زیبا و آرام جهت پذیرایی از میهمانان خود اقامتگاه‌های بسیاری را تدارک دیده است.

 از هتل‌های لوکس و مجلل همچون هتل مارینا پارک کیش گرفته تا اقامتگاه‌های قیمت مناسب و ارزان. از این رو پیدا کردن هتل با محدوده بودجه‌های مختلف در این منطقه به راحتی امکان پذیر است. اگر شما هم به دنبال هتل ارزان در کیش هستید و نمی‌خواید هزینه زیادی صرف محل اقامت خود نمایید، با ما همراه شوید تا با امکانات و مشخصات این هتل‌های قیمت مناسب کیش آشنا شده و درنهایت بتوانید گزینه ایده آل خود را انتخاب کنید.

هتل آفتاب شرق کیش

آفتاب شرق کیش را می‌توان در لیست ارزان ترین‌ها و بهترین‌ها در هتل کیش گنجاند. این هتل نسبت به قیمت اتاق‌ها، امکانات خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته دارد که در آن‌ها میز تحریر، صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، روم سرویس، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی تعبیه شده است.

به علاوه هتل آفتاب شرق رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی هم دارد و تسهیلات خوبی برای رفت و آمد مسافران در نظر گرفته که با توجه به فاصله از مرکز شهر برای مهمانان دلگرم کننده است؛ از جمله این تسهیلات می‌توان به پارکینگ سرپوشیده و روباز، خدمات تور، کرایه اتوموبیل بدون راننده و تاکسی سرویس اشاره کرد. آفتاب شرق اگرچه اندکی از مرکز شهر دور است اما تا ساحل مرجان، کشتی یونانی، شهر باستانی حریره و شهر زیر زمینی کاریز کمتر از 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: برای رزرو هتل ویدا کیش با چشم انداز رو به دریا کلیک کنید

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش را نیز می‌توان در لیست ارزان ترین‌ها قرار داد. این هتل گزینه‌های اقامت متنوعی با قیمت‌های مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ هم اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، هم آپارتمان‌های یکخوابه سه نفره، یکخوابه چهار نفره، یکخوابه پنج نفره، دو خوابه شش نفره و هم ویلای پنج نفره. بنابراین می‌توان گفت شما این امکان را دارید که با قیمتی معقول یک سفر دسته جمعی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

نگاهی به امکانات هتل نشان می‌دهد که تسهیلات رفاهی خوبی برای مسافران در نظر گرفته شده؛ از حمام و لوازم بهداشتی، صبحانه، روم سرویس و یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق‌ها گرفته تا رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و تاکسی سرویس. اگر می‌خواهید در مورد موقعیت مکانی هتل بدانید هم باید به شما بگوییم که اسکله تفریحی 3 دقیقه با ماشین، ساحل مرجان 7 دقیقه، پارک دلفین‌ها 10 دقیقه و کشتی یونانی هم 20 دقیقه با شما فاصله دارد.

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش از آن دست هتل‌های ارزانی است که به خاطر نزدیکی به ساحل و مراکز خرید رویا مال و پردیس یک و دو، محبوبیت زیادی بین مسافران کیش دارد. هتل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و دوبلکس دو خوابه هفت نفره دارد؛ آن هم با امکاناتی که نوید یک اقامت راحت را به شما می‌دهند. صبحانه، تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی در واحدها به اضافه ترانسفر رفت با هزینه، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ در ساختمان هتل.

همانطور که گفتیم هتل پانیذ موقعیت مکانی خوبی هم دارد. اگر تصمیم به اقامت در این هتل گرفته‌اید باید بدانید که اسکله تفریحی، ساحل مرجان، پارک دلفین‌ها، شهر باستانی حریره و شهر زیر زمینی کاریز از جمله جاذبه‌های دیدنی کیش هستند که برای رفتن به آنها حداکثر 10 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته دارد که علی رغم ارزان بودن، امکانات مناسبی به مهمانان خود ارائه کرده‌اند. به طور مثال در اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام و لوازم بهداشتی و مینی بار وجود دارد. امکانات عمومی هتل هم از آنجایی که شامل رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات تور و تهیه بلیط و پارکینگ روباز می‌شود؛ رضایت مسافران را به دنبال دارد.

موقعیت مکانی هتل خاتم باعث دسترسی راحت به جاذبه‌های بیشماری شده است که از جمله آن‌ها می توان به شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، پارک دلفین‌ها، اسکله تفریحی، ساحل مرجان، بازار عرب‌ها و شهر زیرزمینی کاریز اشاره کرد. در پایان باید اضافه کرد که با رزرو هتل خاتم در سایت جااینجاس شما از دریافت واچر آنی بهره‌مند خواهید شد.

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش در اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته خود امکانات رفاهی مناسبی را برای مسافران در نظر گرفته است. میز تحریر، صبحانه، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی، راحتی مهمانان را تضمین می‌کنند. البته امکانات عمومی هتل هم چیزی بیشتر از یک هتل دوستاره است؛ برای مثال می‌توان به رستوران، پارکینگ، کتابخانه، زمین ورزشی، کرایه اتوموبیل بدون راننده، تاکسی سرویس و حتی خدمات ویژه معلولین، خدمات تهیه بلیط و خشکشویی اشاره کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل خاتم کیش به جاذبه‌های دیدنی این جزیره یک مزیت عالی برای آن به شمار می‌رود. بیشترین فاصله شما از هتل تا پارک دلفین‌ها و کشتی یونانی است که آن هم با ماشین فقط 16 دقیقه به طول می‌انجامد. سایر مکان‌های دیدنی مثل شهر باستانی حریره، اسکله تفریحی، شهر زیرزمینی، پارک شهر و بولینگ مریم هم فاصله بسیار اندکی با هتل دارند.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش فقط سوئیت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد؛ آن هم سوئیت‌های یکخوابه دو نفره، یکخوابه سه نفره، یکخوابه چهار نفره و یکخوابه پنج نفره. امکانات کاملی هم در این واحدها به مسافران داده شده که از آن جمله می‌توان به تلفن، تلویزیون، صبحانه، یخچال، کمد لباس، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و مینی بار اشاره کرد.

خوشبختانه در ساختمان هتل هم انواع تسهیلات رفاهی در اختیار مسافران قرار گرفته تا اقامت راحتی را تجربه کنند. پارکینگ، تاکسی سرویس، کرایه اتوموبیل بدون راننده و خدمات تهیه بلیط برای جابجایی مسافران؛ کافی شاپ، رستوران و چایخانه سنتی جهت پذیرایی و امکانات دیگری چون خودپرداز، آتلیه، نمازخانه و پذیرش 24 ساعته. موقعیت هتل ققنوس به گونه‌ای است که دسترسی راحتی به جاذبه‌هایی مانند بولینگ مریم، قایق‌های کف شیشه ای، اسکله تفریحی و سواحل کیش دارد.

 

رزرو هتل ارزان کیش با تخفیف ویژه در جااینجاس

مجموعه جااینجاس می‌تواند در مسیر پیدا کردن هتل ارزان کیش با شما همراه شود. کافی است عبارت هتل قیمت مناسب کیش در جااینجاس را جست و جو کنید. لیستی از بهترین و با کیفیت‌ترین هتل‌ها با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به شما نمایش داده خواهد شد. با ورود به صفحه هر هتل نیز قادر خواهید بود امکانات کامل آن‌ها را بررسی کرده و سپس اتاق مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به www.jainjas.com  مراجعه کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد