hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > میز خدمت سازمان ثبت احوال برای یک هفته برپا شد

میز خدمت سازمان ثبت احوال برای یک هفته برپا شد

همزمان با هفته دولت، میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در راستای ارائه خدمات آسان‌تر و جامع تر به شهروندان به مدت یک هفته افتتاح شد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال، در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ایجاد ظرفیت‌هایی مانند این اقدام مهم باعث می‌شود تا آشنایی با توانمندی‌های سازمان صورت گرفته و مردم بیشتر به این سازمان اعتماد کنند، گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی مهمترین اولویت سازمان ثبت احوال کشور است.

وی بر لزوم تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک در ثبت احوال تاکید کرد و افزود: در حوزه برنامه‌ریزی سازمان ثبت احوال نیازمند تحول و برنامه‌های اساسی است.

کارگر ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ با شهروندان موجب بهبود ارائه خدمات به آنها خواهد شد چراکه در این راستا نیازسنجی صورت گرفته و خدمات جامع‌تر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون وزیر کشور بیان کرد: تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقا سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست که این امر با همت، تلاش، همیاری و همکاری تمامی کارکنان سازمان محقق خواهد شد.

در میز خدمت ثبت احوال که از امروز تا چهارشنبه به مدت یک هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.

منبع: mehrnews-5574931

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد