hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > توضیح علی مطهری درباره ویدئو "قرص ضدبارداری"

توضیح علی مطهری درباره ویدئو "قرص ضدبارداری"

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم «انقلاب اسلامی و تعامل با دنیا» که به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار توسط بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، سخنرانی کرد.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات یکی از دانشجویان که گفت: «آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به‌همراه داشته باشید» اظهار داشت: من برای شما قرص ضدبارداری هم دارم!
علی مطهری، نماینده تهران درباره یک ویدئوی شیطنت‌آمیز توضیحاتی را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت:
در ارتباط با سخنرانی این بنده در روز ۱۳ آبان در دانشگاه شهید بهشتی، ویدئویی شیطنت‌آمیز در فضای مجازی منتشر شده است. لازم به توضیح است که مزاح مورد نظر با یک دانشجوی پسر بوده است نه دانشجوی دختر.
از بسیج دانشجویی که دعوت کننده و برگزارکننده این برنامه بود انتظار چنین رفتاری نمی رفت.

 بیشتر بخوانید:واکنش علی مطهری به حوادث اخیر لردگان
واکنش به حرف‌های مطهری: اینجا سوئیس نیست
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 14 آبان 1398 20:11
    جناب آقای علی مطهری، عزیز بی جهت جمهوری اسلامی ایران، این اولین باری نیست که شما به خودتان، هیچ مدیریتی ندارید و جوگیر می شوید. پاسخ جناب عالی به شکل توهین جنسی و کوچه بازاری، به آن دانشجو، در جمع دختران و پسران دانشجو، فارغ از اینکه مخاطب، دختر بوده یا پسر، دون شأن یک نمایند مردم بوده و خلاف آموزه های دینی می باشد و توهین به همه دانشجویان حاضر نیز محسوب می شود. شما یک غلطی را کرده اید و حالا، آن را توجیه می کنید و با مزاح خواندن آن یا اینکه مخاطب، پسر بوده که اتفاقاً در صورت پسر بودن، سخن شما غیراخلاقی تر هم هست! در پی تعدیل و کمرنگ کردن آن سخن غیراخلاقی، برآمده اید. کارتان اشتباه بوده؛ شجاعت داشته باشید و پوزش بخواهید ابتدائاً از دانشجویان بعداً از ملت ایران. راستی، جناب آقای علی مطهری بفرمایید شما چرا قرص ضد بارداری، همراه خود دارید؟!! اگر ندارید، پس چرا دروغ گفته اید؟! مگر دروغ، در احادیث و آیات، منع نشده است؟ متأسفانه شما نتوانسته اید خلف صالحی برای پدر شهیدتان بوده باشید و این موضوع، تازگی ندارد و در طول تاریخ اسلام، بارها از این دست اتفاق ها افتاده است و چه قدر، فاصله هست بین پسر و پدر!! آقای مطهری این مزاح نبوده اتفاقاً، مصداق عینی خشونت کلامی بوده و از لحن و قیافه تان کاملاً معلوم است.