hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| آغاز به کار نمایشگاه قاب فیروزه ای با ۴۰ اثر برتر در نگارخانه فرهنگ قم

قم| آغاز به کار نمایشگاه قاب فیروزه ای با ۴۰ اثر برتر در نگارخانه فرهنگ قم

نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» با موضوع مسجد مقدس جمکران عصر دوشنبه درنگارخانه فرهنگ قم با نمایش ۴۰ اثر برتر از ۲۵ عکاس آغاز به کار کرد.

به گزارش رویداد ایران، حجت الاسلام والمسلمین یاسین حسین آبادی درحاشیه آئین افتتاح نمایشگاه قاب فیروزه ای در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت ایام آغاز امامت امام عصر(عج) و هفته وحدت و برنامه های فرهنگی، هنری و تبلیغی از جمله برگزاری نمایشگاه عکس توسط مسجد مقدس جمکران برنامه ریزی شده‌است.
 وی با بیان اینکه ۷۲۰ اثر از ۸۲ عکاس از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، ادامه داد: نمایشگاه  قاب فیروزه ای با موضوع «جمکران، وعده گاه منتظران» و با موضوع آزاد پیرامون مسجد مقدس جمکران ترتیب یافته‌است.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با عنوان اینکه نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای»با نمایش ۴۰ اثر برتر از ۲۵ عکاس آغاز به کار کرده است بیان داشت: آثار این نمایشگاه از روز دوشنبه به مدت یک هفته درنگارخانه فرهنگ قم در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقةمندان است.
 وی با بیان اینکه نمایشگاه قاب فیروزه ای با همکاری مرکز هنر و رسانه مسجد جمکران و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم درحال برگزاری است، خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه قاب فیروزه ای، منتخبی از آثار این نمایشگاه در نگارگذر خیابان صفائیه قم نیز به نمایش درخواهد آمد.
 حسین آبادی، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است در روزهای آینده این نمایشگاه در حوزه هنری تهران نیز به نمایش درآید.
       
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد