hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > راهنمای انتخاب باتری برای ماشین های کره ای

راهنمای انتخاب باتری برای ماشین های کره ای

امروزه در بازار خودرو ایران شرکت های کره ای هم حضور دارند.

در صورتی که از ماشین های کره ای در ایران استفاده می کنید باید از قطعات با کیفیت و اورجینال برای آن ها استفاده کنید. باتری ماشین هم یکی از آن قطعاتی است که باید برای جایگزین کردن آن از قطعات با کیفیت استفاده کرد. در ادامه این مقاله بهترین گزینه ها برای باتری ماشین را به شما معرفی می کنیم.

خودرو های کره ای

خودروهای کره جنوبی به یکی از محبوب ترین، رقابتی ترین و مورد توجه ترین مدل های موجود در دنیا تبدیل شده اند. برندهای آن به رهبری کیا، هیوندای و سانگ یانگ، این کشور را از یک کشور نوپا در بازار جهانی خودرو به یک غول بزرگ تبدیل کرده اند.

سیاست شرکت های هیوندای و کیا با دیگر شرکت ها متفاوت است و تجارت بزرگتری را دنبال می کنند. همانند فولکس واگن، آئودی، سیت و اشکودا که همگی بخشی از یک شرکت مادر بزرگتر هستند که همه چیز را از خودروهای شهری گرفته تا خودرو های بزرگ هفت نفره تولید می کنند. سانگ یانگ ولی کمی متفاوت است. این خودرو ریشه در وسایل نقلیه آفرود ناهموار دارد و حتی امروزه نیز تعدادی ماشین آفرود بسیار قدرتمند تولید می کند.

هر سه این تولید کنندگان کره جنوبی دارای ضمانت بالایی هستند. مدل های جدید کیا و سانگ یانگ با هفت سال گارانتی به صورت استاندارد عرضه می شوند. این بدان معناست که حتی اگر یک کیا یا سانگ یانگ چهار ساله بخرید، باز هم همان سه سال پوشش گارانتی را دارند. گارانتی بالا، آنها را به خودروهای دست دوم با ارزش تبدیل می کند.در بازار ایران هم خودرو های کره ای زیادی وجود دارند و بعضی از این خودرو ها در شرکتهای داخلی مونتاژ شده اند.

در ایران مدل های مختلفی از باتری ها در بازار وجود دارند اما قبل از خرید باید به کیفیت آنها توجه کرد. در ادامه به بهترین مدل های باتری ماشین برای خودرو های کره ای می پردازیم.

باتری سپاهان

شرکت سپاهان باتری، یک مجتمع صنعتی در شهر اصفهان است که از سال 1378 تاسیس شده و تا به امروز باتری های سیلد و غیر سیلد زیادی بر اساس استاندارد جهان، با کیفیت بالا و در رنج 32 تا 220 آمپر تولید کرده است. این شرکت داخلی باتری های با کیفیت زیادی برای خودرو های کره ای تولید کرده است و شما می توانید یک باتری با کیفیت و با گارانتی را از این شرکت خریداری کنید.

باتری صبا

صبا باتری شرکت داخلی دیگری است که باتری ماشین های کره ای را تولید می کند. باتری های شرکت صبا از کیفیت بالایی برخوردارند و برای اکثر خودرو های کره ای مانند کیا، جک، هوندا، تویوتا و دیگر شرکت ها باتری تولید میکند. این شرکت همچنین باتری های قدیمی شما را خریداری و قیمت آن را از فاکتور باتری جدید کسر می کند. شما می توانید باتری های خودرو را به صورت غیر حضوری از شرکت صبا تهیه کنید.

ایران باتری

باتری سانتافه

خودرو هیوندای سانتافه از خودرو هایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و مدل های مختلفی از آن در بازار ایران وجود دارد. باتری سانتافه از جمله باتری های ماشین است که باید از بهترین نوع آن استفاده کرد. برای تهیه باتری سانتافه در ایران می توانید از شرکت های داخلی مانند سپاهان و یا صبا استفاده کنید. راه حل دیگر، استفاده از باتری های وارداتی است که به دلیل تحریم ها متاسفانه نمی توانید به صورت قانونی آنها را تهیه کنید.

باتری سورنتو

کیا سورنتو از سال 2007 وارد کشور ما شد و واردات این خودرو در چندین نسل مختلف تا سال 2017 ادامه داشت. باتری های مناسب خودرو کیا سورنتو را می توانید از شرکت های داخلی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و دیگر شرکت ها تهیه کنید. همچنین اگر می خواهید از باتری ماشین وارداتی استفاده کنید شرکت های دلکور، پوما و شارک باتری های با کیفیتی تولید می کنند.

باتری سوناتا

یکی دیگر از محصولات هیوندا، سوناتا است و باتری های متفاوتی برای آن در بازار ایران وجود دارد. همچنین می توانید از باتری ماشین وارداتی نیز استفاده کنید. برای باتری سوناتا می توانید از باتری های شرکت صبا باتری، سپاهان باتری و دیگر شرکت ها استفاده کنید. نسخه های وارداتی هم شرکت شارک، رویال، پوما هستند که در صورتی که در بازار ایران یافت شوند، می توانید از آن ها استفاده کنید.

نتیجه

تمامی خودروهایی که در بالا برای آنها باتری ماشین معرفی کردیم، تنها بخشی از خودرو های کره ای هستند که در بازار ایران وجود دارند. شما میتوانید برای خرید باتری برنا، باتری آزرا، باتری اسپورتیج، باتری دورنا، باتری وایا، باتری سراتو، باتری توسان و دیگر خودرو های کره ای از باتری های شرکت های داخلی و خارجی استفاده کنید. مزیت خودرو های داخلی این است که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی های طولانی هستند. اما باتری های خارجی و وارداتی به راحتی پیدا نمی شوند. زیرا دولت ایران واردات باتری ماشین خارجی را به کشور ممنوع کرده است. به همین دلیل نمی توان باتری های به روز در داخل کشور پیدا کرد و تنها باتری هایی با تاریخ تولید قدیمی یافت می شود که نمی توان به باتری هایی که مدت زمان طولانی از تولیدشان گذشته اعتماد کرد. خرید باتری های وارداتی هم توصیه نمی شود.

در ادامه تمامی شرکت ها به همراه مدلهایی که در بازار ایران وجود دارند را به شما معرفی می کنیم.

ایران باتری

نام شرکت های تولید کننده آنقدر زیاد است که در این مقاله گنجانده نمی شود و شرکت های بالا جزو بهترین ها هستند. برای همه ما پیش آمده که در میانه راه مشکلی برای باتری ماشینمان پیش آمده و خودروی ما دیگر روشن نشده است. در این شرایط است که یک فروشگاه باتری که بتواند این محصول را به دستمان برساند و آن را به رایگان تعویض نماید ما را بسیار خوشحال خواهد کرد. ایران باتری یکی از این فروشگاه‌ها است. برای آشنایی بیشتر از محصولات و خدمات ارائه شده از این مرکز پیشنهاد می‌کنیم وب سایت ایران باتری را به آدرس https://iranbatri.com/ مشاهده کنید.

امیدواریم مقاله بالا به شما در خرید باتری ماشین های کره ای در بازار ایران کمک کند تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

کد خبر 1663993

منبع: khabaronline-1663993

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد