hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر برگزار می شود: جشن بزرگ عید بیعت درسمنان

به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر برگزار می شود: جشن بزرگ عید بیعت درسمنان

همزمان با فرا رسیدن سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر(عج)، جشن بزرگ زعامت و امامت در سمنان برگزار می شود
سمنان _ حسین بابامحمدی: سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان  از برگزاری جشن بزرگ عید بیعت به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، در سمنان خبر داد.
عباس بابایی با اشاره به اینکه  این آیین به منظور ایجاد روحیه شور، نشاط و شعف معنوی در سمنان برپا می شود، اعلام کرد: این آیین  همزمان با آغاز امامت و زعامت امام زمان (عج) با عنوان" عید بیعت" مصادف با 9 ربیع الاول  چهارشنبه 15 آبان ماه ساعت 18:30در حسینیه امام خمینی(ره) نیروی انتظامی سمنان برگزار می شود.
وی با تأکید بر اینکه این آیین همراه با برنامه‌های متعدد و متنوعی است، اظهار کرد: برگزاری مولودی خوانی، اجرای برنامه های شاد موسیقی، مولودی خوانی مداح برجسته کشوری حاج مهدی سروری، اجرای هنرمندان سمنانی و برگزاری مسابقات ویژه کودکان و خانواده‌ها از جمله برنامه های پیش بینی شده در این جشن است.
بابایی در پایان هدف از برگزاری این آیین را ایجاد شور و نشاط، عهد و بيعتی دوباره با آرمان‌های حضرت مهدی(عج)، توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت عنوان کرد و در ادامه گفت: افتخار ما این است تا با تلاش همکارانمان بتوانیم تا با برگزاری جشن ها در مناسبت های متعدد سال لبخندی هر چندگذرا و دقایق شادی را برای همشهریان خود رقم بزنیم. 
این آیین با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ، فرمانداری شهرستان سمنان ، صدا و سیمای مرکز سمنان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان ، ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان سمنان،  نیروی انتظامی شهرستان سمنان ، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان و سپاه ناحیه استان برگزار می شود .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد