hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| تمهیدات شهرداری قم در خصوص برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان

قم| تمهیدات شهرداری قم در خصوص برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم اقدامات شهرداری قم را در راستای آمادگی این ارگان در برگزاری راهپیمایی باشکوه روز 13 آبان تشریح کرد.
به گزارش رویداد ایران، مهدی کلانترزاده در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری قم در راستای اجرای هر چه با شکوه تر مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان، اقدامات و تمهیداتی را انجام داده است ، اظهار کرد: در این راستا می شود به استقرار جایگاه ویژه مراسم در صحن امام رضای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با همکاری واحد مراسمات حرم مطهر و آذین بندی مسیر راهپیمایی اشاره کرد.
وی افزود: آذین بندی مسیر بوسیله پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، بنرهایی با شعار«استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی،سر آغاز افول و فروپاشی آمریکا » و آماده باش پرسنل ستادی و اجرایی منطقه هفت جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم از سایر برنامه های شهرداری قم می باشد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم همچنین خاطرنشان کرد: طراحی،چاپ و نصب بنرهای اطلاع رسانی مکان و زمان تظاهرات سراسری این روز در سطح شهر در قالب بنرهای پرتابل،بیلبورد،آویز و عرشه پل، هماهنگی در ایجاد ایستگاه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی و هماهنگی با پلیس راهور جهت مسیرهای فرعی و مورد نظر جهت عبور و مرور هر چه بهتر راهپیمایان روز ۱۳ آبان انجام شده است.





کلانترزاده با اشاره به حضور یکپارچه پرسنل و بسیجیان شهرداری قم در این راهپیمایی اظهار داشت : فردا ضمن آماده باش کلیه نیروها، تنظیف و پاکسازی مسیرهای راهپیمایی انجام خواهد شد.
 وی با اشاره به اقدامات مجموعه حوزه خدمات شهری شهرداری قم برای گرامیداشت ۱۳ آبان،روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: به مناسبت این روز در شهرداری کمیته‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی، ایمنی، حمل و نقل و ترافیک و زیباسازی تشکیل شد تا در قالب آنها اقدامات لازم برای گرامیداشت این روز برنامه‌ریزی شود.
کلانترزاده اقدامات کمیته ایمنی گرامیداشت ۱۳ آبان را یادآور شد و افزود: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در این روز در حالت آماده باش هستند و خودروها، موتورسیکلت‌ها و ناوگان سازمان در مناطق مختلف شهر مستقر شده‌اند و در روز راهپیمایی ۱۳ آبان نیز در مسیرها استقرار خواهند داشت.
وی افزود: همچنین هماهنگی جهت آماده‌باش ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای انتقال شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳آبان صورت گرفته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم  همچنین آماده باش اکیپ‌های تخلفات شهری برای رفع سد معبر و برقراری نظم شهری در این روز را مورد توجه قرار داد.
وی با اشاره به تنظیف و پاک‌سازی مسیر راهپیمایی روز ۱۳ آبان، تصریح کرد: قبل از آغاز مراسم روز ۱۳ آبان با استفاده از ماشین‎آلات مکانیزه و نیروهای خدمات شهری نسبت به تنظیف و شستشوی معابر و مسیرهای منتهی به حرم مطهر اقدام می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد