hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شناسایی و پلمب باغ‌ تالارهای مخل آسایش در اصفهان

شناسایی و پلمب باغ‌ تالارهای مخل آسایش در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت اخیر چندین باغ تالار که با سلب آسایش همسایگان ایجاد ناهنجاری کرده­ بودند شناسایی و با صاحبان آن برخورد جدی صورت گرفت.

سردار مهدی معصوم بیگی ، با بیان اینکه مقابله با هرگونه ناهنجاری در سطح شهر وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است اظهار داشت: برخورد قاطع نیروی انتظامی با ناهنجاری­‌های موجود در برخی از باغ­‌تالار­های اطراف شهر در راستای تحقق این وظیفه است.

وی تصریح کرد: تذکر، تعهد نامه کتبی و پلمب از جرایم در نظر گرفته شده برای صاحبان این باغ‌تالارهاست، در 48 ساعت اخیر چندین باغ تالار که با سلب آسایش همسایگان ایجاد ناهنجاری کرده ­بودند شناسایی، پلمب و با صاحبان آن برخورد جدی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بنابراین با وجود نظارت دقیقی که از سوی نیروی انتظامی بر این اماکن انجام می‌شود اما ما از گزارش‌های مردمی نیز استقبال خواهیم کرد، بنابراین مردم عزیز می­‌توانند ما را در این امر یاری رسانند و اطلاعات خود را در این موضوع با ما در میان بگذرانند تا اقدامات لازم به عمل آید.

وی با توصیه به صاحبان این اماکن تصریح کرد: تالار، باغ تالار یا هر مکان دیگری فرقی ندارد و توصیه بنده این است که قوانین باید اجرا شود و شئونات دینی و اسلامی نیز حتماً مدنظر قرار گرفته شود، این نکته نه تنها شامل موجر بلکه شامل مستاجر نیز می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد