hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > یادداشت > تاثیر شتاب دهنده‌ها در راه‌اندازی استارت‌آپ

تاثیر شتاب دهنده‌ها در راه‌اندازی استارت‌آپ

شتاب دهنده به سازمان‌هایی اطلاق می‌شود که با برگزاری دوره‌های فشرده حمایتی از شرکت‌های نوپا قصد تسریع موفقیت و پیشرفت آنها را دارند.



رویداد ایران حمیدرضا پناهی ا
شتاب دهنده به سازمان‌هایی اطلاق می‌شود که با برگزاری دوره‌های فشرده حمایتی از شرکت‌های نوپا قصد تسریع موفقیت و پیشرفت آنها را دارند. معمولا شرکت‌های تازه تاسیس در مراحل رشد اولیه خود به مشاوره مدیریتی، بازاریابی، مالی و به‌روز‌رسانی فن‌آوری خود جهت پاسخ  به تقاضا مشتری نیازمندند و هدف از اجرای این دوره‌ها کمک همه جانبه به استارت‌آپ‌ها می‌باشد. استارت‌آپ‌ها پس از اجرایی کردن ایده موسس و ورود به مراکز رشد پس از طی کردن مراحل لازم و خروج از مراکز رشد وارد شتاب دهنده‌ها می‌شوند در واقع می‌توان گفت شتاب دهنده‌ها آخرین حلقه از نهادهای تقویت کننده نوآوری و خلاقیت هستند، شتاب دهنده‌ها علاوه بر در اختیار گذاشتن فضای کسب و کار، در شرکت‌های تحت حمایت خود که میزان رسیدن به موفقیت آنها زیاد است سرمایه گذاری می‌کنند و در ازای ارائه خدمات به استارت آپ‌ها مقداری از سهام آنها را مالک می‌شوند و این منبع اصلی در آمد یک شتاب دهنده می باشد. شتاب دهنده‌ها معمولا مانند یک دوره فشرده دانشگاهی عمل میکنند و استارت آپ‌ها به دقت بررسی و آموزش می‌دهند و ظرف چند ماه میزان موفقیت یا شکست شرکت تازه تاسیس شده را مشخص میکنند که اگر استارت‌آپ موفق عمل کند به کار خود ادامه میدهد در غیر این صورت شرکت منحل و از سازمان شتاب دهنده خارج می‌شود. از مهمترین وجه تمایز شتاب دهنده‌ها میتوان به نوع نگاه آن ها به آینده کسب و کار یک شرکت نوپا و همچنین کارآفرینان را با واقعیت های بازار روبه‌رو می‌کند و آنها را وادار به امکان سنجی کسب و کار خود می‌کند. شتاب دهنده‌ها با برنامه‌های مدون و دوره‌های کوتاه مدت فشرده میزان موفقیت یا شکست یک استارت‌آپ را در آینده کاری بلند مدت مشخص می‌کنند. بنابراین شتاب دهنده‌ها نقش کلیدی در راه اندازی استارت‌آپ ها دارند و چنانچه استارت‌آپی میزان موفقیتش اثبات شود پس خروج قطعا سهمی از بازار را جذب خدمت قابل ارائه خود خواهد نمود.

بانک رفاه گارگران در بالاترین سطح، آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان

 اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل و جمعی از دیگر مسئولین بانک رفاه گارگران ایران با ایرج رخصتی مدیرعامل و جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو نمودند و از خط تولید این شرکت بازدید کردند. در این دیدارآخرین شرایط وتحولات تولیدی و مالی و همچنین سطح تعاملات بانکی با ذوب آهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر گسترش مناسبات و تعاملات فی مابین تاکید شد. رخصتی در این دیدار گفت: در سال‌های گذشته و در شرایط سخت اقتصادی، بانک رفاه گارگران همواره پشتیبان این مجموعه بزرگ صنعتی بوده است. مدیرعامل شرکت ذوب آهن تعاملات گسترده‌تر با بانک رفاه گارگران به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی را خواستار شد و افزود: ضرورت دارد بانک رفاه کارگران با تسهیلات مالی با نرخ سود کم برای کارکنان وهمچنین تسهیلات ارزی برای طرح های توسعه شرکت با ذوب آهن همکاری داشته باشد و قطعا این دومجموعه با توجه به اطمینان متقابل می توانند در جهت رشد تولید و بالندگی کشور قدم های مناسبی را بردارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد