hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > وب و دیجیتال > کسب و کار خود را با کمک سرور مجازی آلمان ارتقا دهید

کسب و کار خود را با کمک سرور مجازی آلمان ارتقا دهید

از سرعت پایین بارگذاری سایت خود خسته شدید؟! قصد ورود به بازار های جهانی را دارید و به دنبال راهی برای مخفی کردن هویت ایرانی خود می­گردید؟! به دنبال ارتقا امنیت سایتتان هستید؟! و ده‌ها مشکل دیگر که فکر می­کنید با تهیه سرور مجازی آلمان می توانید آنها را حل و فصل کنید و شما را به اینجا کشانده است.

جای درستی را برای پاسخ مشکلات و سوالات خود انتخاب کردید، ما در این مقاله شما را با تفاوت هاست و سرور مجازی آشنا می کنیم، مزایا و ویژگی های سرور مجازی بررسی می­کنیم، کاربرد­ها و موارد استفاده سرور مجازی را برای شما عزیزان بیان می­کنیم و در آخر اگر راه حل برطرف کردن نیازها و مشکلات خود را در تهیه سرور مجازی آلمان دیدید ما به شما یک مرجع مطمئن و امن را معرفی می­کنیم تا با خیال راحت و به آسانی در کمترین زمان سرور مجازی دلخواه خود را خریداری کنید.

هاست یا سرور مجازی؟!

 

اگر قصد راه اندازی سایتی را دارید باید بدانید که شما در ابتدای مسیر با یک دو راهی مواجه خواهید شد، شما برای میزبانی سایت خود باید بین هاست و سرور مجازی یکی را انتخاب کنید و سایت خود را بر روی آن راه اندازی کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر در ابتدای مسیر قرار دارید و یا اگر با مخاطبین کمی سروکار خواهید داشت سایت خود را بر روی هاست اشتراکی راه اندازی کنید، زیرا نسبت به سرور مجازی هزینه بسیاری کمتری دارد و به دانش خاصی احتیاج ندارد.

اما اگر یک سایت فروشگاهی بزرگ با هزار مخاطب دارید و یا مخاطب هایی از خارج کشور دارید، به فکر تهیه سرور مجازی باشید زیرا هاست اشتراکی جوابگوی نیاز شما نخواهد بود و مانع توسعه سایت شما خواهد شد.

ما در جدول زیر هاست اشتراکی و سرور مجازی را برای شما مقایسه کردیم تا شما بتوانید انتخاب درستی انجام دهید؛

هاست اشتراکی

مزایا

معایب

  قیمت پایین نسبت به سرور مجازی

  نداشتن مشکلاتی مانند بروزرسانی و نگهداری سرور

 تهیه خودکار نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت

 راه اندازی آسان 

 سرعت و منابع پایین

 کند شدن سایت در مواقع شلوغی سرور

 دسترسی کمتر نسبت به سرور مجازی

 

 

سرور مجازی

مزایا

معایب

  قابلیت سفارشی سازی و دسترسی کامل به سرور

  امنیت بالاتر نسبت به هاست و امکان انجام تنظمیات امنیتی به صورت سفارشی

  قابلیت ارتقا در هر لحظه

  سرعت بارگذاری سریعتر نسبت به هاست 

  هزینه بیشتر نسبت به هاست

  نیاز به دانش و تخصص فنی

  نسخه پشتیبانی به صورت خودکار تهیه نمی­شود و بایستی توسط خود وبمستر صورت گیرد

حالا که اطلاعات خوبی نسبت به هاست و سرور مجازی پیدا کردید بهتر است خودتان با توجه به نیازی که دارید نوع میزبان سایت خود را انتخاب کنید. «صلاح مملکت خویش خسروان دانند😊»

 

مزایای سرور مجازی آلمان

اگر سرور مجازی را به عنوان میزبان خود انتخاب کردید ما به شما سرور مجازی آلمان را پیشنهاد می­کنیم، در ادامه شما را با مزایای سرور مجازی آلمان آشنا خواهیم کرد؛

1-   پایداری بالا

سرور مجازی آلمان به لطف استفاده از دیتاسنتر هایی مانند لیزوب و هتزنر، دارای پهنای باند بالا و پایداری 100 درصدی در اکثر ماه های سال هستند و بالاترین استاندارد های بین المللی را در حوزه زیر ساخت و سخت افزار دارا می­باشند.

3-دسترسی سریع تر برای کاربران خارج از کشور

یکی از فاکتور های مهم و تاثیرگذار در سرعت دسترسی کاربران به سایت شما فاصله جغرافیایی است، اگر مخاطبین شما در خارج از کشور هستند با استفاده از سرور مجازی اروپا به ویژه سرور مجازی آلمان راندمان سایت شما به طرز چشم گیری افزایش خواهد یافت.

4-دسترسی آسان تر گوگل و سرویس های جستجوگر

از آنجایی که گوگل و سایر موتور های جستجوگر محبوب در داخل ایران هیچ سروری ندارند، استفاده از سرور مجازی آلمان این امکان را به شما می­دهد تا سایت خود را با بیشترین سرعت و کم ترین پینگ تایم در دسترس ربات های گوگل و سایر سایت های خارجی قرار دهید.

5- دور زدن تحریم ها با هویت آلمانی

متاسفانه به علت تحریم هایی که علیه ایران و شهروندان ایرانی وجود دارد، ایرانی ها امکان دسترسی به بازار های ارز دیجیتال، صرافی های بین المللی و... با هویت ایرانی را ندارند؛ اگر شما نیز قصد حضور در سایت هایی از این قبیل را دارید می­توانید با تهیه سرور مجازی آلمان تحریم را دور بزنید.

 

 کاربرد های سرور مجازی

سرور مجازی کاربردهای مختلفی دارد که در این بخش از مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1-میزبانی سایت

همانطور که قبلا اشاره کردیم سرور مجازی با توجه به سرعت و امنیت بالا، اختصاصی بودن منابع گزینه مناسب تری نسبت به هاست برای سایت­های بزرگ است.

2-ایجاد دیتابیس سرور (پشتیبان گیری از اطلاعات)

اگر هدف شما تنها ایجاد پایگاه داده فایل پشتیبان است، خدمات رایانش ابری می­تواند با هزینه کمی پاسخگوی نیاز شما باشد، اما اگر قصد دارید که به صورت مداوم از اطلاعات زیادی نسخه پشتیبان تهیه نمایید باید یک سرور مجازی تهیه کنید.

3-حضور در بورس و بازار رمز­ارزها

برای کسانی که به صورت حرفه ای در بازارهای بورس و فارکس مشغول فعالیت هستند ثانیه به ثانیه لحظات، حیاتی است! ما به شما توصیه می­کنیم یک سرور مجازی تهیه کنید تا بدون کندی اینترنت و قطعی ارتباط در این بازار­ها فعالیت نمایید.

اگر اهل معامله در بازار رمز­ارزها هستید این را می­دانید که ایران از طرف بایننس تحریم است و شما برای حضور در این بازار­ها باید هویت ایرانی خود را مخفی نگه دارید زیرا اگر این صرافی متوجه هویت ایرانی شما شود ممکن است دسترسی به حسابتان را قطع کند.

استفاده از VPN برای شما حکم راه رفتن روی طناب را دارد!! از آنجایی که VPN ها دارای IP ثابت نیستند و در هر بار اتصال، شما با IP جدیدی وارد سایت بایننس می­شوید این امکان وجود دارد که این سایت متوجه هویت واقعی شما بشود و دسترسی شما به حسابتان را قطع کند.

پیشنهاد ما به این است که سرور مجازی آلمان تهیه کنید و از این طریق وارد سایت بایننس شوید و دیگر نگران تغییر IP خود نباشید و با خیالی آسوده در حوزه رمز­ارزها فعالیت کنید.  

سایر کاربردهای سرور مجازی

  • استفاده به عنوان هاست دانلود
  • دانلود سریع فایل­های سنگین از یک سرور و آپلود مجدد روی سروری دیگر
  • استفاده برای کارهایی که نیاز به یک سیستم همیشه روشن دارند
  • کاهش پینگ در بازی های آنلاین

  

سرور مجازی آلمان را از کجا تهیه کنیم؟

ما در این مقاله شما را با سرور مجازی آشنا کردیم، حالا که اطلاع و دانش کافی در این خصوص دارید می­توانید به این نتیجه برسید که آیا سرور مجازی راه حل مشکل شما هست یا خیر؟

اگر جواب شما مثبت است و در فکر خرید سرور مجازی هستید ما سایت سرودیتا را به عنوان یک سایت معتبر و امن به شما پیشنهاد می­کنیم، در ادامه به امکانات بی‌نظیر  سایت سرودیتا اشاره خواهیم کرد تا نشان دهیم که بی‌علت، سایت سرودیتا را به عنوان یک مرجع‌معتبر به شما معرفی نکرده­ایم؛

  • نصب و تحویل اتوماتیک در عرض چنددقیقه
  • تنوع بسیار بالا، حتی امکان خرید سرور برای مدت های کمتر از یک ماه(روزانه و هفتگی)
  • کیفیت بسیار بالای سرور­ها
  • 48 ساعت تضمین بازگشت بی‌قید و شرط وجه
  • از همه مهم­تر پشتیبانی سریع و رسیدگی به تمام سوالات و مشکلات مشتریان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد