hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دلیل درگیری استقلالی‌ها با مسافران پرواز چه بود؟

دلیل درگیری استقلالی‌ها با مسافران پرواز چه بود؟

گفته می‌شود دلیل درگیری لفظی بین اعضای تیم فوتبال استقلال تهران و مسافران پرواز تاخیر در زمان پرواز تبریز به سمت تهران بوده است.
گفته می‌شود دلیل درگیری لفظی بین اعضای تیم فوتبال استقلال تهران و مسافران پرواز تاخیر در زمان پرواز تبریز به سمت تهران بوده است.
 تیم فوتبال استقلال تهران پس از برد ۴ بر ۲ مقابل تراکتور در حالی با پرواز راهی تهران می‌شوند که پیش از پرواز گفته می شود درگیری لفظی بین اعضای تیم با مسافران حاضر در هواپیما رخ می‌دهد.​
 بیشتر بخوانید: مشاجره لفظی مسافران هواپیما با بازیکنان تیم استقلال تهران + فیلم​​​
کاروان تیم فوتبال استقلال برای پرواز به سمت تهران دیرتر از زمان مقرر به فرودگاه مدنی می‌رسد و همین موضوع باعث می‌شود تا مسافران حاضر در هواپیمان ساعات بیشتری منتظر استقلال بمانند و هواپیما هم پرواز نکند
با این وجود برخی از مسافران که به دلیل تاخیر پرواز زمان زیادی را منتظر مانده بودند به محض ورود استقلالی‌ها به هواپیما با آن‌ها درگیری لفظی پیدا می‌کنند و از طرفی برخی از هواداران تبریزی هم که از باخت تیمشان برابر استقلال ناراحت بودند بدین شکل با آبی پوشان به دلیل تاخیر پرواز درگیری‌های لفظی را رقم می‌زنند.
البته این موضوع هنوز به تایید مدیران استقلال نرسیده است، اما آن چیزی که از شواهد پیداست گویا سفر استقلالی‌ها به سمت تهران به دلیل دیر رسیدن آبی پوشان به فرودگاه با ۲ ساعت تاخیر صورت گرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد