hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|طرح جامع مدیریت پدافند غیرعامل قم تدوین شود

قم|طرح جامع مدیریت پدافند غیرعامل قم تدوین شود

استاندار قم گفت: طرح جامع مدیریت پدافند غیرعامل باید هر چه زودتر در استان تدوین شود.
به گزارش رویداد ایران از قم-بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی پدافند غیرعامل اظهار کرد: این گونه از پدافند نوعی دفاع غیرنظامی محسوب می‌شود تا آسیب‌های ناشی از حملات مختلف کاهش یابد.
  وی ادامه داد: با وجود این که تهدیدات پیرامون کشورمان زیاد است، ولی در داخل کشور کمترین تهدیدات وجود دارد، زمانی که دشمنان دیدند کشورمان به لحاظ نظامی آسیب پذیری کمی دارد، به سراغ موضوعات غیرنظامی رفتند.
  استاندار قم افزود: پدافند غیرعامل مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این مساله باید در استان قم نیز جدی گرفته شود. این استان شاهراه مواصلاتی 17 استان و هاب دام منطقه است، وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بیوت مراجع عظام تقلید اهمیت توجه به پدافند غیرعامل در استان را بیشتر کرده است.
  سرمست مهاجرت پذیری را از ویژگی‌های استان قم دانست و تصریح کرد: این استان به دلیل حاشیه نشینی و مجاورت با تهران در عین داشتن نقاط قوت، از نظر پدافند غیرعامل اهمیت زیادی دارد.
  وی ادامه داد: طرح جامع مدیریت پدافند غیرعامل باید هر چه زودتر در استان قم تدوین شود، البته شاهد اجرای طرح ویژه ای برای کاهش تهدیدات در شهرک‌های صنعتی استان هستیم.
  استاندار قم خاطرنشان کرد: وحدت، انسجام، پیشگیری در بحث پدافند غیرعامل اهمیت زیادی دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد