hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > عکس > تصاویر/ خاورمیانه در ۱۳۰ سال پیش

تصاویر/ خاورمیانه در ۱۳۰ سال پیش

این تصاویر که با تکنیک فتوکرومِ طراحی شده توسط "فتوگلاب زوریخ آ.گ." رنگی شده‌اند، در نوع خود از جمله نمونه‌های عالی این تکنیک محسوب می‌شوند.
فرادید| تصاویر رنگی زیر در دهه انتهایی قرن نوزده میلادی و از شهرها و نقاط دیدنی خاورمیانه گرفته شده است. این تصاویر که با تکنیک فتوکرومِ طراحی شده توسط "فتوگلاب زوریخ آ.گ." رنگی شده‌اند، در نوع خود از جمله نمونه‌های عالی این تکنیک محسوب می‌شوند. در این تکنیک، رنگ به صورت دستی به نگاتیوهای سیاه و سفید اضافه می‌شود.

به گزارش فرادید به نقل از تلگراف،
شرکت "سوئیس فِرم" مجوز این فرآیند را برای شرکت‌های دیگر نظیر شرکت دترویت آمریکا و شرکت "فتوکروم لندن" صادر کرد. کودکان در بیت‌المقدس دروازه خلیل در بیت‌المقدس دروازه دمشق چوپان‌های بدوی در سوریه هرم بزرگ جیره در مصر دریاچه طَبَریه که دریاچه جَلیل نیز نامیده می‌شود یافا درخت بلوط ابراهيم در نزديکي هبرون مرج ابن عامر (دره جزریل) زنان سوری در حال درست کردن نان صیدا مسجد قاهره زنان در حال آسیاب کردن غلات شیخ یکی از روستاهای فلسطینی دروازه اسباط در بیت‌المقدس بدوی‌ها اَریحا کلیسای لوتری در بیت‌المقدس لاد شهر صور لبنان دریاچه طَبَریه که دریاچه جَلیل نیز نامیده می‌شود ویا دولوروسا نام خیابانی در بخش باستانی شهر بیت‌المقدس است. بر باور مسیحیان، مسیر این خیابان، همان راهی است که عیسی مسیح در روز مصلوب شدن، آن را صلیب بر دوش، طی کرد و طی راه مورد مصائب فراوان قرار گرفت. ویا دولوروسا عبارتی لاتین و به معنای «راه رنج و الم» است مقبره سَموئیل در روستای فلسطینی النبی ساموئل در کرانه باختری برج داوود حامل آب در بیت‌المقدس .album_list_content{ direction: rtl; margin-bottom: 15px; text-align: center; } .album_list_content img{ max-width: 100%; margin: 0 auto; } .album_list_desc{ text-align: center; color: #252525; padding: 10px 0; }     منبع: Telegraph ترجمه: وبسایت فرادید  

منبع: faradeed-37246

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد