hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > بیوگرافی سیروان خسروی خواننده از تولد تا بازیگری و حواشی

بیوگرافی سیروان خسروی خواننده از تولد تا بازیگری و حواشی

بیوگرافی سیروان خسروی خواننده محبوب ایرانی از خوانندگی و بازیگری تا تحصیلات، ازدواج و حواشی زندگی اش و بررسی آثار او به همراه عکس و فیلم را در ادامه آورده ایم.

زندگینامه سیروان خسروی (Sirvan Khosravi) آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده و بازیگر ایرانی با عکس های جذاب خانوادگی و حواشی او را می خوانید.

سیروان خسروی 

تولد ۴ مرداد ۱۳۶۱ (۳۹ سال)
تهران، ایران
پیشه آهنگساز، خواننده
تنظیم‌کننده، صدابردار، بازیگر
وبگاه
http://www.sirvankhosravi.com
پیشه موسیقی
ژانر

پاپ

راک

الکترونیک

ساز(ها)

پیانو

کیبورد

سینث‌سایزر

گیتار آکوستیک

سال‌های فعالیت ۱۳۷۹–تاکنون
ناشر(ان) آوای باربد، ایران‌گام، آوای فروهر
همکاری‌های مرتبط بهنام صفوی، احسان خواجه امیری، زانیار خسروی، معین، مهدی یراحی، علیرضا تهرانی، یاس
سیروان خسروی
سیروان خسروی

 بیوگرافی سیروان خسروی

سیروان خسروی در 4 مرداد 1361 در تهران به دنیا آمد. پدرش کرمانشاهی و مادرش اهل سنندج می باشد. سیروان فرزند اول خانواده است و تنها برادرش زانیار خسروی ( خواننده) 3 سال از او کوچک تر است . قد سیروان خسروی 180 سانتیمتر و  وزنش 74 کیلوگرم است .

سیروان خسروی دیپلم ریاضی دارد و دانشجوی انصرافی سال سوم دانشگاه از رشته اقتصاد نظری می باشد که در حال حاضر وی آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده پاپ، راک،موسیقی الکترونیک و بازیگر است و کار مدلینگ و تبلیغ آب میوه هم انجام می دهد.

خانواده سیروان خسروی
خانواده سیروان خسروی

 

ازدواج سیروان خسروی

سیروان خسروی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

فعالیت حرفه ای سیروان خسروی

سیروان خسروی از سن ۱۱ سالگی یعنی در سال 1372 به مدت 4 سال  نزد اوی جونیو ، استاد کیبورد اهل ایتالیا در تهران به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت.

او سپس با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان (خواننده) اهل انگلستان علاقمند شد تا اینکه در سن 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی  با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان در دو کنسرت سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در گروه کاوه یغمایی حضور داشت .

کوروش یغمایی یکی از محبوب‌ ترین هنرمند های من بوده و هست
دیدی آدم بدون اینکه کسی را دیده باشد حس خوبی نسبت به او دارد؟ کوروش یغمایی هم برای من این‌ طوری بود …

 آشنا شدن سیروان خسروی با مراحل ضبط آلبوم «مترسک» کاوه یغمایی مهم ترین دلیل برای وارد شدن به دنیای موسیقی بود و  از سال ۱۳۷۹ در آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت.

سیروان همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل دادند که در آن به اجرای قطعات گروه های مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و… می پرداختند. او پس از یک سال همکاری در گروه از آنها جدا شد. 

 سیروان خسروی در سال 1380 با امید اطهری نژاد آشنا شد و اولین آلبوم شخصی خود با نام "تو خیال کردی بری" را شروع به تهیه کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد. وی ساخت دومین آلبوم خود با نام ساعت ۹ را در سال 1384 آغاز کرد و در اردیبهشت 88 یعنی 4 سال بعد منتشر کرد.

سیروان خسروی
 سیروان خسروی در سریال حرفه ای

  اولین کنسرت سیروان خسروی

سیروان خسروی اولین کنسرت خود بنام «آنپلاگد» را  در اسفند سال 1388 وقتی 27 سال داشت در برج میلاد برگزار کرد که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد.

 بازیگری سیروان خسروی

سیروان خسروی در سال 1389 در  فیلم «سوت پایان» نیکی کریمی نقش کوتاهی را بازی کرد . سپس سیروان در اولین رئالیتی شو ایران به نام «رالی ايرانی» شرکت کرد . اما حضور حرفه ای سیروان خسروی به عنوان  بازیگر با سریال حرفه ای  به کارگردانی مصطفی تقی زاده بر می گردد.سیروان خسروی در فیلم حرفه ای در  نقش فردی به نام سیامک ظاهر می شود که به نظر یک کارچاق کن فوق العاده حرفه ای است. 

سیروان خسروی و سارا بهرامی در سریال حرفه ای
 سیروان خسروی و سارا بهرامی در سریال حرفه ای

 حواشی سیروان خسروی

اتهام کپی کاری به سیروان خسروی 

سیروان خسروی در طول سال های فعالیتش  به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده همیشه این اتهام به او وارد شده که کارهایش کاور هستند و فقط با تغییرات کوچکی ایرانیزه شده اند.

در ادامه موزیک‌های کپی‌کاری شده‌ی سیروان خسروی را مرور می کنیم .


تمام کپی‌کاری‌های سیروان خسروی

برگرد- سیروان خسروی

برگرد- سیروان خسروی

ترانه سرا: زانیار خسروی

آهنگ: Bir Derdim Va

خواننده: Mor ve Ötesi


تمام کپی‌کاری‌های سیروان خسروی

روزای رویایی- سیروان خسروی

روزای رویایی- سیروان خسروی

ترانه سرا: امیر یگانه و زانیار خسروی

آهنگ: Gravity

آهنگساز: ATB

Gravity-ATB


تمام کپی‌کاری‌های سیروان خسروی

رسم دنیا-سیروان خسروی

رسم دنیا-سیروان خسروی

آهنگ: Synapse Audio Orion v. 6

Synapse Audio Orion v. 6

سیروان خسروی از دموی (Summer ۲۰۰۰) یک نرم‌افزار به نام Synapse Audio Orion v. ۶ که در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۰۵ منتشر شده برای این آهنگ استفاده کرده است.


تمام کپی‌کاری‌های سیروان خسروی

تمام کپی‌کاری‌های سیروان خسروی

منو ببخش- سیروان خسروی

منو ببخش- سیروان خسروی

ترانه سرا: زانیار خسروی ، هادی زینتی

آهنگ: Unsainted

خواننده: Slipknot

Unsainted-Slipknot


تمام کپی‌کاری‌های سیروان خسروی

خاطرات تو- سیروان خسروی

خاطرات تو- سیروان خسروی

ترانه سرا: امیر یگانه

خواننده: Shontelle

آهنگ: impasible

Shontelle-impasible


تمام کپی‌کاری‌های سیروان خسروی

هفتاد میلیون ستاره- سیروان خسروی

هفتاد میلیون ستاره- سیروان خسروی

آهنگ: Escape

خواننده: Enrike İqlesias

Enrike İqlesias-Escape

او آهنگ «هفتاد میلیون ستاره» که برای حضور ایران در جام جهانی برزیل خوانده بود را از ملودی «Escape» از انریکه کپی کرده است.

 البته سیروان خسروی نسبت به این کپی کاری‌ها هیچ واکنشی نشان نداده است و  ترجیح می دهد سکوت پیشه کنند

مدل تبلیغاتی سیروان خسروی 

سیروان خسروی در عرصه تبلیغات هم حضور داشته و با برند هایی همچون اکس(AXE) و سان استار(Sunstar) همکاری دارد.

سیروان خسروی
 سیروان خسروی در تبلیغات

 همکاری سیروان خسروی با انریکه 

در 24 مهر سال 1394  وبسایت رسمی انریکه ایگلسیاس خواننده و ترانه‌سرای معروف اسپانیایی اعلام کرد قطعه Stay Here Tonight  همراهی سیروان خسروی ریمیکس شده است.

انتشار این خبر به قدری سرو صدا کرد که حتی خبرگزاری های رسمی کشور هم آن را بازتاب دادند ، خبری که حتی خود سیروان آن را روی صفحه شخصی اش منتشر کرد ولی بعد از ما ها از انتشار این خبر معلوم شد که  این جار و جنجال ها صرفا یکجور بازار گرمی برای انتشار آلبوم جدید بود.

کارم رو با نریکه منتشر کنم ممنوع الکار میشوم
اهنگ چهارساله که اماده س ولی مجوز پخش به من ندادن ! از حراست به من زنگ زدن و گفتن اگه این اهنگ منتشر بشه عواقبش با خودته.رئیس معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به من گفت چون شعر اهنگ مشکل داره یه اهنگ دیگه از انریکه تنظیم کن !ولی خب اینجوری نیست من به انریکه زنگ بزنم و بگم این اهنگ مجوز نگرفت یه اهنگا دیگه میشه بدی!!من فکرنمیکردم که میخواد مجوز بگیره یا نه.وقتی به یه ارتیست بزرگ پیشنهاد میدی بخاطر جذابیتش به عواقبش فکر نمیکنی.


همکاری سیروان خسروی با انریکه 

همکاری سیروان خسروی با انریکه 


ماجرای کنسرت سیروان خسروی در سنندج و  جنجال با کرد زبان ها

سیروان خسروی در سال 1391 تصمیم به برگزاری کنسرت در سنندج را دارد اما به دلیل انتشار عکسی از برج میلاد تهران در اینستاگرامش و نوشته شهر من کرد زبان ها کمپین تحریم کنسرت سیروان در سنندج را کلید زدند.


چند روز گذشته، پس از اعلام برگزاری کنسرتم در سنندج، با سیل پیغام‌های غیردوستانه و کمپِین‌های «تحریم سیروان خسروی» مواجه شدم. بعد متوجه شدم که دلیلش عکسی از برج میلاد و آلودگی هوا بوده که من در صفحه شخصی‌ام گذاشتم و زیر آن نوشتم «شهر من!» و ظاهراً عده‌ای از هموطنان کُرد با دیدن این عکس و نوشتهٔ آن، به این نتیجه رسیدند که من چه‌جور کُردی هستم که زیر عکسی از تهران نوشتم «شهر من!» و در نتیجه بیانیه دادند که از این تاریخ به بعد سیروان خسروی، این کُرد خودفروخته، تحریم می‌باشد!
عذر می‌خواهم که کُردی نمی‌خوانم، لباس کُردی نمی‌پوشم و در تهران به دنیا آمدم و زندگی می‌کنم! خوشحالم که ایرانی‌های سراسر دنیا جدا از این‌که من ترک، لر یا کُرد هستم، آنقدر به من لطف دارند و متأسفم برای افکار پوسیدهٔ بعضی‌ها. از همین‌جا هم اعلام می‌کنم که در شهر مادری‌ام هیچ‌وقت اجرا نخواهم داشت.» 

انتقاد تند سیروان خسروی به برخی سلبریتی‌ها

 سیروان خسروی در فروردین 1397 در اینستاگرام خود نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد که نوک انتقادات او سلبریتی های حامی حسن روحانی بودند

سیروان خسروی خوانده معروف در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نوشت:

نه سبز بودم، نه بنفش شدم، نه تَکرار کردم و نه سیاه می‌شوم. ‌‎ولی افسوس که هنوز هم بسیارند کسانیکه دنباله رو سلبریتی‌های آفتاب‌پرستی هستند که یک روز سبزند، یک روز بنفش، یک روز عزادارند، یک روز به فلان کاندیدا "اعتقاد راسخ" دارند، روز دیگر تظاهر به فریب‌خوردگی میکنند، یک روز تاریخ سازند و روز دیگر تاریخ باز.

این‌ها همان‌هایی هستند که از ماهیگیری از آب گل‌آلودِ هیچ حادثه‌ای نمیگذرند و شهوت دیده شدنشان تمام ناشدنی است.

من نه از "درود به شرفت"ها خوشحال میشوم و نه از "لعنت"ها ناراحت، چون می‌دانم تنها با یک پست عوامفریبانه تمام "لعنت"ها به "درود" تبدیل میشود.

قطعا قلب من هم همانند هر انسانی از این همه مصیبت به درد آمده و حالم از شرایط اسفناک زندگی در کشورم به هم میخورد، اما باور دارم که گذاشتن یک عکس مشکی یا پُستهایی که جز برانگیختن احساساتِ لحظه ای هیچ کاربردی ندارند، هیچ دردی را درمان نخواهد کرد.

انتقاد تند سیروان خسروی به برخی سلبریتی‌ها

انتقاد تند سیروان خسروی به برخی سلبریتی‌ها

 

پاسخ تند ژوله به سیروان خسروی

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسندهٔ سینما و تلویزیون هک شد!

پاسخ تند ژوله به سیروان خسروی

پاسخ تند ژوله به سیروان خسروی

 

جزئیات دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما

پس از هک صفحهٔ امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود.

دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما

دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما

 در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و بهاره رهنما به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم شد.

اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقهٔ او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دوسال آینده مرتکب تخلف شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال، محکومیت او بی اثر می‌شود.


 دعوای سیروان خسروی و مهراب قاسم خانی

اما مهراب قاسم خانی به پست نه سبز بودم، نه بنفش شدم سیروان خسروی واکنش نشان داد. 

 
نزاع اینستاگرامی سیروان خسروی و مهراب قاسم خانی
واکنش مهراب قاسم خانی به نخستین پست سیروان خسروی
 سیروان خسروی با واکنشی تند و با نوعی افشاگری سعی کرد تا پاسخ قاسم خانی را بدهد.
نزاع اینستاگرامی سیروان خسروی و مهراب قاسم خانی
واکنش تند سیروان خسروی به پاسخ مهراب قاسم خانی
 اما این دعوا به همین جا ختم نشد و پیمان قاسمخانی در پاسخی تند، نسبت به پست سیروان خسروی واکنش نشان داد.
 
نزاع اینستاگرامی سیروان خسروی و مهراب قاسم خانی
پاسخ پیمان قاسم خانی به سیروان خسروی
اما دو ساعت بعد از این خود مجدداً پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و تلاش کرد با ارائه برخی توضیحات فضای متشنج بوجود آمده را تلطیف کند. وی همچنین در این پیام خود تأکید کرد که این ماجرا برای او پایان یافته و دیگر قصد ندارد آن را ادامه دهد..

 
نزاع اینستاگرامی سیروان خسروی و مهراب قاسم خانی
آخرین واکنش مهراب قاسم خانی و اعلام پایان یافتن این ماجرا برای وی

 ماجرای لغو کنسرت سیروان در اهواز

سیروان خسروی در تاریخ 29 تیر 1401 با انتشار نامه ای از اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان خوزستان از لغو کنسرت‌هایش در این استان خبر داد.

سیروان خسروی در صفحه اینستاگرام خود درباره ماجرای کنسل شدن کنسرت در اهواز این گونه نوشت:

«از اینکه نمیتونم مردم عزیز خوزستان رو بعد از اینهمه مدت ببینم عمیقا ناراحتم ولی دوست دارم اینو بدونین که تا آخرین لحظه برای لغو نشدن کنسرت تلاش کردیم.
دیروز (چهارشنبه) حدود ساعت 16 به من اطلاع دادن که باید 6 سانس کنسرت اهواز رو کنسل کنم و از من درخواست اعلام این موضوع رو داشتن.
با توجه به اینکه تیم 22 نفره ما از شب قبل کنسرت مشغول آماده‌سازی (سازه، استیج، نور، صدا، LED و …) بود و از اون طرف 5000 مخاطب از یک‌هفته پیش بلیتهای کنسرت رو خریداری کرده بودن و برای حضور در این اجرا لحظه‌شماری میکردن و از اونجا که دلیل قانونی ای برای لغو این کنسرت وجود نداشت زیر بار کنسل کردن کنسرت نرفتم و اعلام کردم که کنسل شدن کنسرت باید فقط با نامه کتبی و از طریق نهاد قانونی اعلام بشه. برای من مهمترین نکته، اجرا برای مردمی بود که 5 سال برای دیدن این کنسرت صبر کرده بودن.

از یک ساعت قبل از اجرا و در گرمای 48 درجه اهواز، افرادی که مشخص نبود از چه ارگانی هستن از ورود مردم به سالن جلوگیری کردن که البته با پیگیریها و تلاش تیم برگزاری، در نهایت مردم با یک ساعت تاخیر موفق به حضور در سالن شدن.

ناگفته نماند که اتفاقات عجیبی که مقابل سینما هلال افتاد و شرایط پر تنش و نا امنی که برای گروه و مردم بوجود اومده بود قابل توصیف نیست.
امروز (پنجشنبه) از طرف ارشاد خوزستان به ما اعلام شد که مجوز کنسرت لغو شده و اجازه برگزاری کنسرت امشب و فردا شب (30 و 31 تیر) رو‌ نداریم.
مساله اینه که چطور علیرغم داشتن مجوز‌ از طرف دولت و ارگانهای مرتبط، کنسرت بدون اعلام هیچ دلیلی میتونه لغو شه و دولت توانایی ایستادن پای مجوزی که خودش صادر کرده رو نداره؟ یعنی قدرت یک وانت و چند بلندگو از مجوز قانونی کشور بیشتره؟
در قبال توهینها و مزاحمت فیزیکی ای که برای مردم ایجاد شد چه کسی قراره پاسخگو باشه؟
بماند که تبعات دیگه این اتفاق از جمله نبودن بلیت برگشت به تهران تا 3 روز دیگه و ضرر و زیان تهیه کننده و گروه و زمان از دست رفته هنوز دامنگیر ماست.»


پست سیروان خسروی به کنسرت اهواز
واکنش سیروان خسروی به کنسرت اهواز

 

جوایز و افتخارات سیروان خسروی 

سیروان خسروی در بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر حضور داشته‌است و به عنوان بهترین تنظیم‌کننده انتخاب شد.

پیج اینستاگرام سیروان خسروی

 اینستاگرام سیروان خسروی به آدرس sirvankhosravi است و 3.2 میلیون فالور دارد.

گفتگوی رضا رشیدپور با سیروان خسروی

سیروان خسروی پس از سالها دوری از مصاحبه با حضور در برنامه دید در شب به سوالات صریح رضا رشیدپور پاسخ داد.

آلبوم ها سیروان خسروی

  • تو خیال کردی بری – 1384
  •  ساعت 9 – 1388
  •  جاده رویاها – 1391
  •  آنپلاگد – 1395
  •  بی مرز – 1397
  •  مونولوگ – 1399

همکاری با خوانندگان دیگر

  • عشق من باش(بهنام صفوی)
  • وایسا دنیا (رضا صادقی)
  • خاطره ها (معین)
  • یالا (مهدی اسدی به همراه زانیار خسروی)
  • طفره نرو (زانیار خسروی)
  • هیپنوتیزم (زانیار خسروی)
  • ریسک (زانیار خسروی)
  • همینه که هست (زانیار خسروی با همکاری قاف)
  • عشق من باش (بهنام صفوی)
  • نمی دونم (احسان خواجه امیری)
  • احساس آرامش (احسان خواجه امیری)
  • لحظه ها (شهاب رمضان)
  • دو هفته (علیرضا قمیشی)
  • شکوه جاودان (میثم ابراهیمی)

تک آهنگ ها سیروان خسروی

  • 1390 ساختمان پزشکان
  • 1390 توخیال کردی بری (new version)
  • 1390 تو مریضی (به همراه یاس و زانیار خسروی)
  • 1390 بهار نزدیکه
  • 1391 عاشقتم (به همراه امید حاجیلی)
  • 1391 بی قرار (ریمیکس)
  • 1392 دوست دارم زندگی رو
  • 1392 آره (به همراه زانیار خسروی)
  • 1392 به همین زودی
  • 1392 بارون پاییزی (اجرای زنده)
  • 1392 بازم بتاب
  • 1393 هفتاد میلیون ستاره (به همراه زانیار خسروی)
  • 1393 خاطرات تو
  • 1393 کجایی تو
  • 1394 یه روزی میای
  • 1395 نه نرو (unplugged)
  • 1395 سوژه هات تکراریه
  • 1395 قاب عکس خالی
  • 1395 تعجب نکن
  • 1395 برگرد
  • 1396 زیباترین اتفاق
  • 1396 کجایی تو (اجرای زنده)
  • 1396 خیلی روزا گذشت
  • 1396 یه روزی میای (اجرای زنده)
  • 1396 خوشحالم
  • 1396 این جا جای موندن نیست
سیروان خسروی
سیروان خسروی

 

ترانه‌شناسی آلبوم مونولوگ

نام آهنگ ترانه‌سرا آهنگساز توضیحات
مد سیروان خسروی سینث‌سایزر، پیانو: سیروان خسروی
حباب سیروان خسروی، زانیار خسروی سیروان خسروی گیتار، سینث‌سایزر، درامز، بیس: سیروان خسروی

گیتار الکتریک: امیر دانایی

گیتار الکتریک: بهنام رهنما

زیر آب سیروان خسروی، زانیار خسروی سیروان خسروی درامز، بیس، الکتریک پیانو، سینث‌سایزر: سیروان خسروی

گیتار الکتریک: بهنام رهنما

غوطه‌ور سیروان خسروی پیانو، سینث‌سایزر: سیروان خسروی
بن‌بست زانیار خسروی، هادی زینتی سیروان خسروی درامز، بیس، پیانو، الکتریک پیانو، سینث‌سایزر: سیروان خسروی

گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک: بهنام رهنما

سولو گیتار: کاوه یغمایی

منو ببخش زانیار خسروی، هادی زینتی سیروان خسروی سینث‌سایزر، درامز، بیس: سیروان خسروی

گیتار الکتریک: امیر دانایی

من مقصرم زانیار خسروی، هادی زینتی زانیار خسروی، سیروان خسروی درامز، بیس، پیانو، سینث‌سایزر: سیروان خسروی

گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک: بهنام رهنما

کاوه مهاجر: آکوردهای شروع آهنگ

جزر سیروان خسروی پیانو، سازهای زهی: سیروان خسروی

فیلم‌شناسی سیروان خسروی

نمایش خانگی

سال پخش نام سریال کارگردان نقش
۱۴۰۱ مهمونی[۸] ایرج طهماسب سیروان خسروی
۱۴۰۰ حرفه‌ای مصطفی تقی‌زاده سیامک


تصاویری از سیروان خسروی

سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی و سارا بهرامی
سیروان خسروی و سارا بهرامی

 

سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی و پدرش
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان و زانیار خسروی
سیروان و زانیار خسروی


سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان و زانیار خسروی
سیروان خسروی
سیروان خسروی
سیروان و زانیار خسروی و پدرشان
سیروان و زانیار خسروی و پدرشان


سیروان خسروی
سیروان و زانیار خسروی 

 

سیروان خسروی و مادرش
سیروان خسروی و مادرش


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد