hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > یادداشت > دیروز، امروز، فردا

دیروز، امروز، فردا

دیروز: از هنگامی که ایده انتشار یک روزنامه سراسری در گروه رسانه‌ای رویداد پارسی مطرح شد، نخستین و اصلی‌ترین پرسش ویژگی و برتری یک روزنامه جدید در فضای متکثر و متنوع نشریات و در سپهر گسترش روزافزون فضای مجازی بود. انتخاب ما در این زمینه ایجاد تریبونی برای بیان مطالبات و توانمندی‌های استان‌ها و درنظرگرفتن ضریب ویژه برای انتخاب محتواهای خارج از پایتخت برای چینش ویترین روزنامه بود.


دیروز: از هنگامی که ایده انتشار یک روزنامه سراسری در گروه رسانه‌ای رویداد پارسی مطرح شد، نخستین و اصلی‌ترین پرسش ویژگی و برتری یک روزنامه جدید در فضای متکثر و متنوع نشریات و در سپهر گسترش روزافزون فضای مجازی بود. انتخاب ما در این زمینه ایجاد تریبونی برای بیان مطالبات و توانمندی‌های استان‌ها و درنظرگرفتن ضریب ویژه برای انتخاب محتواهای خارج از پایتخت برای چینش ویترین روزنامه بود. همچنین تلاش برای فاصله‌گرفتن از فضای خشک و رسمی انتشار رویدادهای سیاسی و اقتصادی روز و نزدیک شدن به فضای نرم‌خبر برای همراهی بیشتر با سلیقه مخاطبان. حضور در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی نیز جزو اولویت‌های اساسی رویداد امروز بود و به همین دلیل فعالیت این بخش حتی پیش از انتشار نسخه مکتوب آغاز شد.
امروز: تجربه 5 سال گذشته و اجرای برنامه‌ها نشان داد که هدف‌گذاری درستی صورت‌گرفته و جای روزنامه‌ای با این مشخصات خالی بوده است. اکنون به لطف پروردگار مهربان و تلاش ویژه همکاران و نمایندگان، روزنامه رویداد امروز در 31 استان کشور دارای فعالیت است و بخش بزرگی از محتوای روزنامه به استان‌ها اختصاص دارد. تاکنون 36 دوره برای همه استان‌ها صفحه اختصاصی و ویژه منتشر و در هر دوره برای اثرگذاری بیشتر تغییرات محتوایی و گرافیکی لازم اجرا شده است. صفحات اختصاصی استان‌ها در دو پایگاه خبری «رویداد ایران» و «رویداد امروز آنلاین» با تعدد و تنوع بیشتر در قالب‌های گوناگون فعال هستند و کامل‌کننده نسخه مکتوب هستند. از سوی دیگر در سال 1401 بخش‌های گوناگون محتوایی مانند یادداشت‌ها، گزارش‌های خواندنی، طنز و کاریکاتور، ‌گردشگری، اینفوگرافیک و فیلم‌های خبری به فعالیت‌های «رویداد امروز» افزوده شده است. فردا: در آستانه ورود به ششمین سال انتشار روزنامه، برنامه‌های گوناگون محتوایی، تعاملی، گرافیکی و قالب‌های نوین رسانه‌ای طراحی شده که به‌مرور اجرا خواهد شد. روزنامه محور اصلی منظومه رسانه‌ای «رویداد امروز» خواهد بود و مخاطبان در بسترهای گوناگون به محتواهای تولیدی تحریریه دسترسی خواهند داشت و بازخورد و نظر آنان در تولید مطالب نقش ویژه خواهد داشت.
در پایان از همه همکاران ارجمندی که در طول این سال‌ها در شکل‌گیری، انتشار و رشد رویداد امروز نقش داشته‌اند سپاسگزارم و امیدوارم این رسانه در راستای پیشرفت میهن عزیزمان تاثیرگذار و برقرار باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
امیر اکبری
امیر اکبری
مدیر مسئول

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد