hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > راهنمای خرید سی پی کالاف برای مبتدی ها

راهنمای خرید سی پی کالاف برای مبتدی ها

کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید است که برای اولین بار در سال 2003 وارد بازار شده و بعد از آن نسخه های متفاوتی از روی آن ساخته شد. سبک این بازی اکشن و مهیج بوده و همین عامل باعث شده که افراد زیادی به این بازی علاقمند شوند.


پول اختصاصی به کار رفته در این بازی سی پی نام دارد که بازیکنان به کمک خرید سی پی می توانند از انتخاب های بیشتری بهره مند شده و روند پیشرفت خود را در جریان بازی با سرعت بیشتری همراه سازند.

خرید سی پی ارزان

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

با توجه به این که این بازی تحت نظارت سازمان های خارجی بوده و دسترسی به آن نیز در کشور ما تحریم است، ممکن است بازیکنان در خرید سی پی در این بازی و یا ارزهای مورد استفاده در سایر بازی ها دچار مشکلات متعددی شوند. در این مقاله راه هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن ها می توانید خرید سی پی کالاف را با سهولت بیش تری انجام داده و از راه های مشخصی به این ارز اختصاصی در بازی دسترسی پیدا کنید.

خرید سی پی ارزان

همانطور که گفتیم، سی پی، ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی بوده که استفاده از آن می تواند موفقیت های زیادی را برای بازیکنان به همراه داشته باشد. برای به دست آوردن سی پی به صورت رایگان می توان اقدام به انجام کامل ماموریت ها، نبرد با رقیبان و از بین بردن آن ها، دنبال کردن بازی کالاف دیوتی در شبکه های اجتماعی، باز نمودن کارت های Gun Xp و سایر کارها نمود.

این روش یکی از راه های به دست آوردن سی پی در بازی کالاف می باشد اما مقدار آن ها نسبتا کم بوده و نمی تواند امکانات زیادی را در اختیار کاربران جهت پیشرفت در بازی قرار دهد. به همین دلیل تعداد زیادی از بازیکنان اقدام به خرید سی پی از سایت های مشخصی می نمایند تا بتوانند به ویژگی های بیش تری در بازی دسترسی داشته باشند. برای این که بتوانید در این بازی سی پی خریداری نمایید لازم است تا از سایت های معتبر نسبت به این کار اقدام نمایید.

سایت خرید سی پی

سایت های مختلفی را می توان معرفی کرد که آسان جم از معروف ترین سایت های داخلی در کشور در زمینه عرضه و فروش ارزهای اختصاصی به کار رفته در انواع بازی ها می باشد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

روش خرید سی پی از سایت

برای خرید سی پی کالاف دیوتی از طریق سایت لازم است، برخی مراحل را به ترتیب انجام دهید که در زیر می آوریم.

گام اول

ابتدا وارد سایت شده و سپس به قسمت خرید جم در بازی ها مراجعه کرد. در این قسمت بسته های مختلف سی پی را مشاهده خواهید کرد که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

گام دوم

بعد از این کار می بایست اطلاعات خود را در سایت تکمیل نموده و در کنار آن اطلاعات مربوط به حسابی را که بر روی آن بازی می کنید نیز وارد نمایید تا پس از خریداری شدن سی پی توسط شما، حسابتان به درستی شارژ گردد.

گام سوم

در این مرحله لازم است تا یوزرنیم اکانت خود را به درستی وارد کرده و یا اگر از طریق ایمیل و شماره تلفن یک حساب کاربری برای خود ایجاد نموده اید، آن ها را به طور دقیق وارد کنید. در صورتی که در این مرحله با هر مشکلی مواجه شدید و نتوانستید حساب کاربری خود را به درستی وارد نمایید، می توانید از بخش پشتیبانی سایت راهنمایی های مربوطه را دریافت نمایید تا بتوانید به درستی وارد حساب کاربری خود شوید.

گام چهارم

پس از این که این مرحله را با موفقیت طی کردید، حال می بایست اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به حساب بازی خود را به درستی در سایت وارد نمایید. با این کار، تیم سایت مورد نظر به حساب شما در بازی دسترسی پیدا کرده و از طریق درگاه های بین المللی در حساب کاربری شما سی پی خریداری خواهد نمود. سی پی هایی که از طریق شما و توسط این سایت خریداری می گردند در کم ترین زمان ممکن فعال شده و شما می توانید بلافاصله به سی پی خریداری شده خود در حساب بازیتان دسترسی پیدا کنید.

خرید سی پی کالاف ارزان

خریدن سی پی بازی کالاف دیوتی از طریق سایت های معتبر یکی از قابل اطمینان ترین روش ها جهت تهیه سی پی برای این بازی می باشد. چرا که این سایت ها جزو پربازدیدترین و باسابقه ترین سایت ها جهت خریداری نمودن ارزهای اختصاصی در انواع بازی ها به شمار می روند. با توجه به برخورداری چنین سایت هایی از نماد اعتماد و مجوز رسمی، شما می توانید کلیه خریدهای خود را با خیالی آسوده و مطمئن انجام داده و همواره از پشتیبانی آنلاین تیم سایت مذکور جهت برطرف نمودن مشکلات خود استفاده نمایید.

علاوه بر این ها، قیمت ارزهای بازی های مختلف به فروش رسیده در این قبیل سایت ها بسیار مناسب بوده و از طریق آن کاربران می توانند به سی پی کالاف دیوتی ارزان قیمت دسترسی داشته باشند.

امتیاز: 1 (از 18 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد