hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > تعبیر خواب گردو؛ 31 نشانه و تفسیر دیدن گردو در خواب

تعبیر خواب گردو؛ 31 نشانه و تفسیر دیدن گردو در خواب

1401/04/27 , 12:21
گردو در خواب نماد خوش‌شانسی است. با تعبیر خواب گردو، تعبیر خوردن گردو در خواب، تعبیر خواب گردو سبز، تعبیر خواب گردو شکستن و و تعبیر خواب درخت گردو همراه ما باشید

 دیدن خواب گردو روی درخت نشان می‌دهد شما به یکی از همسایه‌های‌تان کمک مالی خواهید کرد. تعیبرخواب گردو با پوست سبز، تعبیر خواب گردو خریدن, تعبیر خواب گردو شکستن و خوردن, تعبیر خواب گردو هدیه گرفتن و... چیست؟ با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از تعبیر خواب گردو در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم. اما آیا از تعبیر خواب زیتون، سیب ،سیر ،سرکه، سنجد و سمنو اگاه هستید؟

تعبیر خواب گردو

1-تعبیرخواب درخت گردو

تعبیر خواب دیدن، کاشتن، یا مراقبت از درخت گردو در خواب، نشان دهنده‌ی آن است که در اطراف شما انرژی‌های مثبتی وجود دارد. نیاز است که وقت و تلاش بگذارید تا این انرژی مثبت را پرورش دهید

2-تعبیر خواب گردو روی درخت

دیدن خواب گردو روی درخت نشان می‌دهد شما به یکی از همسایه‌های‌تان کمک مالی خواهید کرد و در عوض آن، از دعای خیر آن شخص بهره مند خواهید شد.

3- اندازه‌ی درخت گردو در خواب

اندازه‌ی درخت گردو در خواب از آن حکایت دارد که در شغل خودتان خوش می‌درخشید و تاثیر گذار خواهید بود.

4-خواب چیدن گردو از درخت

تعیبر خواب چیدن گردو از درخت مناسب نیست و به معنی آن است که بلایی نازل خواهد شد.

5- تعداد برگ گردو در خواب

تعیبر خواب تعداد برگ گردو دلالت بر تعداد آدم‌هایی دارد که در زندگی همراه‌تان خواهند بود.

6-خواب گردو روی شاخه

دیدن گردو روی شاخه درخت در خواب نشان دهنده‌ی آن است که از اقوام‌تان درخواست کمک مادی و حمایت معنوی می‌کنید چون تعدیل و تغییرهای جدیدی در زندگی‌تان انجام می‌دهید.

7- تعبیر خواب خوردن گردو

خوردن گردو در خواب، نمایانگر آن است که به آرامش و لذت می‌رسید، و مشکلات اخیر را که باعث سردردتان شده بود به دست فراموشی می‌سپارید. به فکر تغییر مکان یا محیط باشید تا آرامش ذهنی بیشتر و بهتری نصیب‌تان شود.

8-تعبیر خواب گردو شکستن

شکستن گردو در خواب، حکایت از آن دارد که انتظار دارید در مدت کوتاهی به ثروت و پول دست پیدا کنید. و خیلی زود پس از اتمام یک پروژه‌ی چالش برانگیز پول هم سر مسیر زندگی‌تان خواهد آمد.

9-تعبیر خواب ناتوانی در شکستن گردو

اگر در خواب ببینید نمی‌توانید گردویی را بشکنید، این خواب به انتظارات غیر معقولی اشاره دارد که از خودتان دارید. از پروژه‌ی بعدی که سعی به انجامش کنید نا امید خواهید شد. این خواب نشان می‌دهد که شما به احتمال فراوان شکست می‌خورید یا دست از تلاش بر می‌دارید.

10- تعیبرخواب استفاده از گردو در آشپزی کردن 

آشپزی کردن با گردو در خواب، بازتابی است از اینکه باید به لحاظ سرمایه‌گذاری خلاقیت به خرج بدهید. از عقل سلیم‌ و خردتان برای ایجاد پرتفوها یا استراتژی‌های مشخصی در رابطه با ثروت‌تان استفاده کنید. اما، مراقب پیش روی خود باشید، ممکن است اگر در تصمیم گیری عجله کنید عواقب بدی در انتظارتان باشد.

11- تعبیر خواب پختن گردو

اگر در خواب ببینید گردو می‌پزید، نشان دهنده‌ی آن است که قدرت ذهن‌تان را روی کاری که در دست دارید متمرکز کرده اید. در کارهای‌تان شکیبایی کنید با این حال در پروژه‌های‌تان تلاش و کوشش بیشتری به خرج بدهید.

12-تعبیر خواب گردوی بزرگ و درشت

وقتی ماهیت خواب بر اندازه‌ی گردو تمرکز داشته باشد، نشانگر مقدار تلاش، سرمایه، یا دانشی است که برای رسیدن به اهدافی مشخص نیاز دارید.

 13-تعبیر خواب پوست گردوی خالی

خواب پوسته‌ی گردوی خالی، شک و گمانی است که مبادا ثروت‌تان را از دست داده باشید. بهتر است به فکر بررسی سرمایه‌گذاری‌ها و حساب‌های بانکی‌تان باشید تا مطمئن شوید همه چیز حساب‌شده است. شهریه‌ها یا خسارت‌های مشخصی ممکن است بدون آنکه اطلاع داشته باشید برای‌تان رقم بخورد.

 14-تعبیر خواب پوسته‌ی گردوی شکسته

اگر در خواب ببینید پوسته‌ی گردو شکسته است، نشان دهنده‌ی آن است که لذت یا خوشی مشخصی را به زودی تجربه خواهید کرد. برای کسب دانشی که نیاز دارید تلاش بسیار کمتری انجام خواهید داد.

15-تعبیرخواب گردو دادن به کسی

اگر در خواب به کسی گردو بدهید، نشان دهنده‌ی آن است که مشتاق مبادلات هوشمندانه با دیگران هستید مانند تبادل ایده‌ها که احتمالا در آینده برای‌تان مفید واقع شود.

16-تعبیر خواب دریافت کردن گردو از دیگران

اگر در خواب از طرف کسی یا کسانی گردو به دست‌تان برسد به نشانه‌ی آن است که دوستان‌تان را از دست خواهید داد.

17-اگر یک فرد بیمار خواب گردو ببیند

اگر شخصی که بیمار است خواب خوردن گردو ببینید نشانه‌ی آن است که فرد خواب بیننده بستری خواهد شد.

 18-خواب ببینید برای کسی یا کسانی گردو می‌فرستید

اگر در خواب ببینید که شما برای دیگران گردو می‌فرستید تعبیر این خواب آن است که شهرت جدیدی به هم خواهید زد و مردم شما را به خاطر موضوع جدیدی خواهند شناخت و اسم‌تان سر زبان‌ها می‌افتد.

19- اگر زنی خواب گردو ببیند

اگر یک زن خواب گردو ببینید با مادرانگی او ارتباط دارد. شاید به فکر تشکیل خانواده است یا به این فکر می‌کرده است که یک روزی که مادر بشود چطور از پس این مسئولیت بر می‌آید.

 20-خواب یک سبد پر از گردو

دیدن یک سبد گردو در خواب نشانه‌ی باروری یا تولید زیاد است. ممکن است بتوانید با تولید محتوای بیشتر سود بیشتری تولید کنید یا در حوزه‌ی مشخصی دانش بیشتری کسب کنید.

21-تعبیر خواب گردوی درون پوست

اگر در خواب گردویی را درون پوستش ببینید، این خواب می‌گوید نباید وقتی به مانعی در زندگی بر می‌خورید دست از تلاش بکشید و متوقف شوید. اگر سخت تلاش کنید خواهید دید که نهایتا به اهداف‌تان دست پیدا می‌کنید و موفق می‌شوید.

22-خواب گردوی پوک و مغز سیاه

اگر وقتی در خواب پوست گردو را می‌شکنید ببینید داخل آن پوک یا مغزش سیاه است، آن وقت این خواب می‌گوید که تمام تلاش‌های‌تان به احساسات تلخی منجر خواهد شد و بین شما و فرد دیگری جدایی فیزیکی اتفاق می‌افتد.

23- تعبیر خواب مغز گردوی سالم

اگر وقتی گردو را می‌شکنید مغز آن سالم و دست نخورده باشد، شاید به تازگی به پایان پروژه‌ای چالش برانگیز رسیده‌اید و تمام سخت‌کوشی‌های‌تان ارزشش را داشته است.

24- خواب خریدن گردو از بازار

اگر در خواب از بازار، سوپرمارکت، یا مرکز خرید گردو خریداری کنید نشانگر آن است که وسایل منزل‌تان را نوسازی خواهید کرد.

 25-خواب گردوی آسیاب شده

اگر در خواب گردوی آسیاب شده ببینید دلالت بر آن دارد که به محض امکان قرض‌ها و بدهی‌های خود را پرداخت خواهید کرد.

 26-خواب گردو درون دسر

اگر در خواب گردو را درون دسر، پیش غذا، یا هر نوع خوراکی دیگری ببینید، به معنی آن است که به هر ترتیبی شده باید از حمایت و کمک روانشناختی مدد بگیرید.

 27-خواب سوزاندن پوسته‌های گردو

اگر در خواب ببینید که پوست گردو می‌سوزانید، نشان دهنده‌ی آن است که بدهی‌تان بابت یکی از وسایل خانه تمام می‌شود و به خاطر خرید وسیله‌ای جدید بدهی‌ تازه‌ای به بار می‌آورید که آن را هم بدون هیچ دردسری پرداخت خواهید کرد.

28-خواب روغن گرفتن از گردو

اگر در خواب از مغز گردو روغن بگیرید، این خواب نشانه‌ی سعادت و رشد مادی در زندگی است.

29-تعبیر خواب گردو برای زن حامله

 اگر زنی که حامله است در خواب دید که از باغی در حال چیدن گردو است معنی خواب سلامتی نوزاد و خیر و برکت بعد از متولد شدن اوست.

30-تعبیر خواب بازی کردن با گردو

 اگر در خواب دیدید که گردو بازی می‌کنید با کسی با او دچار خصومت می‌شوید.

31- تعبیر خواب جمع کردن گردو

اگر خواب ببینید از پای درختان گردو جمع می‌کنید، نشانه آن است که مورد لطف و محبت معشوق خود قرار خواهید گرفت و دست به کارهایی موفقیت آمیز خواهید زد.

گردو تعبیر خواب گردو به روایت معبران

تعبیر خواب گردو حضرت یوسف

از نطر حضرت یوسف شکسته شدن پوست گردو در خواب و خوردن مغز آن به معنای دریافت ثروت در مدت زمان کوتاه است و خوردن مغز گردو بدون پوست به تحلیل حضرت یوسف این نشان دهنده ی آن است که مالی را که فردی دیگر با مشقت و تلاش زیاد به دست آورده است، شما نیز از آن منفعتی خواهید برد.از نگاه حضرت یوسف دیدن خواب درخت گردو، به معنای وجود انرژی مثبت و حال خوب پیرامون شما است

تعبیر خواب گردو ابن سیرین

 ابن سیرین معتقد است که تعبیر خواب گردو، به شکل کلی به معنی به دست آوردن مال با سختی است. 

 اگر شخصی در خواب گردوی خود ببیند که در حال بازی با گردو است (گردو بازی از جمله بازی‌های قدیمی با پیشینه‌ای باستانی است) به این معنا است که با طرف مقابل خود در آن بازی و یا یکی از اعضای خاندان وی، خصومت شخصی خواهد داشت. همچنین اگر فردی در خواب ببیند که به تنهایی مشغول گردو بازی است، احتمالاً به معنای آن است که در آستانه یک بحران فردی و خصم با خویشتن است.

تعبیر خواب گردو از نگاه مغربی

جابر بن یحیی مغربی معتقد است که اگر در خواب ببینی که چند عدد گردو در دست خود داری، به معنای آن است که از فردی که خساست دارد، سودی مناسب به تو خواهد رسید؛ اما اگر در خواب خود ببینی که مقدار فراوانی گردو در دست داری، آن وقت تعبیرش خصومت شخصی خواهد بود. همچنین مغربی معتقد بود که اگر در خواب ببینی که در حال روغن گرفتن از گردو هستی، تعبیر آن کسب منفعت فراوان از فردی خسیس در اطرافیان خواهد بود.

تعبیر خواب گردو از نگاه دانیال نبی

 از دانیال نبی دو روایت از خواب گردو موجود است. نخست اینکه ایشان فرموده بودند دیدین خواب گردو به معنای مردی بیگانه است که نسبت به خانواده و نزدیکان خود بسیار سخاوتمند است. این فرد شاید در جامعه و یا در منظر اطرافیان فردی عادی جلوه کند؛ اما به خانواده خود بسیار رسیدگی می‌کند و مسئولیت دستگیری از خانواده و اطرافیان را در خود احساس می‌کند.دانیال نبی در ادامه درباره دیدن خواب درخت گردو در خواب نیز فرموده‌ اند که اگر ببینید شخصی از درخت گردو در حال بالا رفتن باشد، تعبیر آن این است که با چنین مردی دیدار خواهید کرد.

تعبیر خواب گردو از امام صادق 

  • گردو در خواب دیدن مالی است که به سختی به دست می‌آید.
  • اگر در خواب دیدید که گردو بازی می‌کنید با کسی با او دچار خصومت می‌شوید.
  • درخت گردو مردی است که ثروتمند است و خسیس

تعبیر خواب گردو از معبرین غربی

معبرین غربی گویند خوردن گردو در خواب، نمایانگر آن است که به آرامش و لذت می‌رسید، و مشکلات اخیر را که باعث سردردتان شده بود به دست فراموشی می‌سپارید. به فکر تغییر مکان یا محیط باشید تا آرامش ذهنی بیشتر و بهتری نصیب‌تان شود.

تعبیر خواب گردو از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که مقداری گردو با پوست دارید مالی حرام به چنگ می‌آورید. اگر گردوی مورد بحث را دور بریزید و مصرف نکنید با آگاهی و تقوا از ارتکاب به گناه و جرم خویشتن داری می‌کنید. اگر ببینید گردو را پوست می‌کنید که مغز آن را بخورید گناهی مرتکب می‌شوید که نه لذت آن دوام دارد نه مالی که بدست می‌آورید کام بخش است.

اما دیدن مغز گردو نعمت و روزی حلال است بخصوص اگر سفید و پاک و بدون لکه و کرم خوردگی باشد.مغز گردو در خواب هر چه تمیز ترو پاک کرده تر باشد پولی که به چنگ بیننده خواب می‌افتد حلال تر و لذت بخش تر است. 

تعبیر خواب گردو از نظر آنلی بیتون

آنلی بیتون: دیدن گردوهای پوک در خواب، علامت آن است که در حرفه و شغل خود شکست خواهید خورد.

اگر گردوها را لابلای برگهای درختان ببینید، نشانه آن است که زندگی ای لبریز از صلح و صفا خواهید داشت و عمری طولانی در انتظار شما خواهد بود.

اگر خواب ببینید از پای درختان گردو جمع می‌کنید، نشانه آن است که مورد لطف و محبت معشوق خود قرار خواهید گرفت و دست به کارهایی موفقیت آمیز خواهید زد.

اگر خواب ببینید به سختی می‌توانید گردوها را بشکنید، نشانه آن است که بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات و صرف هزینه‌های بسیار به توفیق و پیروزی خواهید رسید.

اگر خواب ببینید گردویی که می‌شکنید، مغزی خراب دارد، علامت آن است که امیدها و آرزوهای شما به تلخی و تأسف مبدل می‌گردد.


منابع:

کتاب بانک جامع تعبیر خواب

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد