hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > با برد مقابل پیکان از بحران خارج شدیم

با برد مقابل پیکان از بحران خارج شدیم

هفته هشتم لیگ برتر نوزدهم فردا برگزار می‌شود و در یکی از دیدارها، پرسپولیس در بوشهر میهمان شاهین است.
سرخپوشان پایتخت در شرایطی راهی بوشهر شده‌اند که هفته گذشته به بردی ارزشمند دست یافتند و بعد از دو بازی ناکامی و شکست، پیکان را از پیش رو برداشتند تا تمرکز و انگیزه بیشتری برای دیدارهای آینده به دست آورند. مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها درخصوص بازی با پیکان به خبرنگار «ایران» گفت: «بازی خوبی بود و خدا را شکر پیروز شدیم. ما در 2 بازی گذشته مقابل سپاهان و شهرخودرو شکست خورده بودیم و باخت مقابل این دو تیم باعث شد تا به نوعی با بحران مواجه شویم. به این دلیل 3 امتیاز بازی با پیکان برایمان اهمیت زیادی داشت.» محمدحسین کنعانی‌زادگان ادامه داد: «تمام سعی و تلاش‌مان را کردیم تا با این برد از بحران خارج شدیم. ان شاالله در بازی‌های بعدی بهتر از این باشیم و به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم. ما در همه بازی‌ها برای پیروزی وارد زمین می‌شویم و در بازی‌هایی که شکست خوردیم، مستحق باخت نبودیم و این را همه دیدند.»
مدافع یک متر و 86 سانتیمتری پرسپولیس درخصوص بازی‌های پیش‌روی  پرسپولیس در لیگ برتر بیان داشت: «بازی آسان وجود ندارد و هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. در بازی بعد در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری خواهیم رفت و نباید گول جایگاه این تیم را در جدول بخوریم چرا که هم شاهین تیم خوبی است و هم بوشهر آب و هوای متفاوتی نسبت به تهران دارد و کارمان را سخت می‌کند. بازیکنان شاهین به آب و هوای گرم بوشهر عادت دارند و شرایط جوی کاملاً به سود میزبان است.»
بازیکن شماره 6 سرخ‌ها ادامه داد: «هواداران پرسپولیس هیچ گاه پشت تیم را خالی نکردند و همیشه به عنوان یار دوازدهم در کنارمان بودند. امیدوارم که در بوشهر هم هواداران برای حمایت از تیم بیایند و بتوانیم پاسخ زحماتی را که در گرما و سرما می‌کشند، بدهیم. حضور هواداران تأثیر زیادی بر کیفیت بازی‌مان دارد و بازی با پیکان به دلیل محرومیت هواداران خیلی سوت و کور برگزار شد و هیجان زیادی نداشت.» کنعانی‌زادگان درخصوص عملکرد دفاعی تیم، غیبت سیدجلال حسینی و حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس افزود: «ما در بازی با پیکان فرصتی به مهاجمان این تیم ندادیم و در مالکیت توپ و در تعداد پاس‌ها برتر از آنها بودیم و این نشان دهنده عملکرد خوب دفاع است. سیدجلال هم که یکی از اسطوره‌های پرسپولیس است و من در کنار او تجربیات زیادی کسب کردم. واقعاً از بازی کنار سیدجلال لذت می‌برم. برای من و سایر بچه‌ها فرقی نمی‌کند در ترکیب ثابت باشیم، چه یک دقیقه چه 90 دقیقه فقط برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.»
او درباره سؤالی مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند با وجود تیم‌های موفقی چون سپاهان و تراکتور صدرنشین شود، چنین پاسخ داد: «صد درصد این اتفاق خواهد افتاد و ما صدر را پس می‌گیریم. پرسپولیس اسکلت تیمی‌اش را از فصل قبل حفظ کرده و بازیکنان خوبی هم به این تیم اضافه شدند. ما مقابل تراکتور و سپاهان، صدرنشینان لیگ درحالی شکست خوردیم و امتیاز از دست دادیم که خوب بازی کردیم و برتر از حریف بودیم. نتیجه این 2 بازی و بازی با پدیده بر اثر یک اتفاق رقم خورد.»
کنعانی زادگان ادامه داد: «پرسپولیس تیمی است که 3 سال پیاپی قهرمان شده و شخصیت قهرمانی دارد. پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست و من از بازی در این تیم لذت می‌برم. تمام سعی و تلاش‌مان تکرار قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم و بهتر شدن، نیاز به زمان داریم چرا که سرمربی تغییر کرده و باید فرصت بیشتری به او بدهیم.»
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درخصوص بازی با بحرین و باخت مقابل این تیم در سومین بازی از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 بیان داشت: «بحرینی‌ها در ابتدای بازی هنگام پخش سرود ملی به ما توهین کردند و ما از این موضوع خیلی ناراحت بودیم. متأسفانه این موضوع در کیفیت بازی ما تأثیر منفی گذاشت و آنها ما را عصبی کردند. شرایط آب و هوایی منامه هم کاملاً به ضرر ما بود و رطوبت هوا باعث شد تا انرژی بچه‌ها تحلیل رود. قطعاً جواب بی‌احترامی بحرینی‌ها را در ایران خواهیم داد. تیم ملی بازی با عراق را در پیش دارد و برای رسیدن به جام جهانی باید تمامی بازی‌ها را ببریم. تک تک امتیازها برای تیم ملی مهم است.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد