hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تلاش نیروهای مسلح در راستای امنیت پایدار

تلاش نیروهای مسلح در راستای امنیت پایدار

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای مسلح با اقتدار کامل و اشراف اطلاعاتی و انسجام و وحدت در جهت امنیت پایدار در حال تلاش هستند

بهگزارسش رویداد ایران به نقل ازفارس سردار کرمی در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات قرارگاه قدس، اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط نیروی نظامی صرف نیستند بلکه دارای اندیشه هستند و اندیشه های الهی است رسالتشان اجرای فرمان الهی است و برابر پیشبرد اهداف اسلام عزیز تلاش می کنند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است و جبهه باطل با تمام توان برای مقابله با جبهه حق به میدان آمد ه است،، در جبهه حق چند موضوع مهم، پافشاری بر آرمان های اسلام عزیز،قوی نمودن اراده ها، انسجام وحدت و برادری، شناخت دقیق از نیرنگ های دشمن و ایجاد امید و نشاط در جامعه اسلامی است.

وی در ادامه از زحمات علیرضا موسایی دادستان نظامی سابق استان بابت حضور میدانی در پاسگاه ها و پایگاه ها و تلاش ایشان برای  پیشگیری از وقوع جرم قدردانی کرد.

در پایان از این مراسم از خدمات دو ساله قاضی علیرضا موسای تقدیر و طی حکمی از سوی ریاست قوه قضائیه قاضی حسینعلی میر به عنوان دادستان نظامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد