hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نعمت زاده: از تامین‌کنندگان دارو که به آنها بدهی دارم عذرخواهی می‌کنم

نعمت زاده: از تامین‌کنندگان دارو که به آنها بدهی دارم عذرخواهی می‌کنم

متهم ردیف اول پرونده اخلال در نظام دارویی کشور گفت: من از همه تامین کنندگان دارو که این بدهی را به آنها دارم، عذرخواهی می کنم البته بدهی پرداخت خواهد شد و این روزها به فراموشی سپرده خواهد شد و هیچ گونه هدف سویی در کار نبوده است.

 شبنم نعمت زاده  روز چهارشنبه در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده اخلال در نظام دارویی کشور در شعبه سوم رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) در آخرین دفاعیات خود اظهار داشت: رمز موفقیت ما در ارتباط با بانک ها، اداره دارایی و اداره دارو، این بوده که تلاش کردیم همیشه اصولی کار کنیم.
وی افزود: من بیش از ۲۰ سال کار کردم و آبروی خانوادگی خودم را در این زمینه گذاشتم و سعی می کنم حیثیت و آبرو را برای خودم و همکارانم ایجاد کنم.
این متهم با ارائه توضیحاتی درباره عملکرد شرکت‌های خود اظهار داشت: مجموعه شرکت هایی که با ما همکاری داشتند، می‌دانند شروع کار ما فقط برای ایجاد روند مثبت در فروش محصولات دارویی بود که به نحوی دیگر توزیع می شد تا بهتر بتوانیم محصولات دارویی را بفروشیم ولی پس از یک سال روند کار مشابه بخش‌های دیگر شد و به مشکلاتی برخوردیم ولی هیچ گونه سوءنیتی پشت این قضیه نبوده است.
وی اضافه کرد: مدیریت این کار با من نبود و من شرکت ها را نمی شناختم و بعد از مشکلاتی که در سال ۹۶ ایجاد شد، وارد این موضوع شدم.

بیشتر بخوانید: 
ماجرای ۵۰۰ حساب بانکی شبنم نعمت زاده چیست؟
نعمت‌زاده: کاری می‌کنم مردم بگویند خدا بیامرزدش
 

چه کسی برای کمک به شبنم نعمت زاده نامه می‌نویسد؟

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد