hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > اظهارات تند و تیز صدراعظم آلمان علیه پوتین

اظهارات تند و تیز صدراعظم آلمان علیه پوتین

صدراعظم آلمان در سخنانی بسیار تند و تیز گفت: پوتین امپریالیسم را هدف سیاست‌های خود قرار داده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، «اولاف شولز»، صدراعظم آلمان مدعی شد که این «بسیار مضحک» است که ولادیمیر پوتین ناتو را به امپریالیسم متهم کند.

آناتولی گزارش داد، شولز روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در پایان نشست ناتو در مادرید گفت: روسیه با سیاست تهاجمی خود دوباره تهدیدی برای اروپا و اتحاد (ناتو) است.

با این حال، وی تاکید کرد که ناتو برای چالش‌های پیش روی خود آماده است و در این زمینه آمادگی و توانایی‌ها خود را افزایش داده است. وی گفت: ائتلاف ناتو در بحبوحه تغییر شرایط جهانی نتایج درستی گرفته است و در حال تقویت توان دفاعی خود به ویژه در زمینه امنیت اعضای در امتداد جناح شرقی است. ما با اتحاد و عزم با چالش‌ها روبرو خواهیم شد.

صدراعظم آلمان همچنین اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه ناتو سیاست امپریالیسم را دنبال می‌کند، رد کرد و مدعی شد: صادقانه بگویم، این خیلی مضحک است.

به گفته شولز، ناتو یک اتحاد دفاعی است که به کشورهای دیگر حمله نمی‌کند و تهدیدی برای هیچ‌کس در همسایگی ایجاد نمی‌کند.

شولز در عین حال در سخنانی بسیار تند و تیز گفت: در واقع این پوتین است که امپریالیسم را هدف سیاست‌های خود قرار داده است.

از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آلمان بارها از روسیه انتقاد کرده و همزمان کمک‌های تسلیحاتی گسترده ای را در اختیار اوکراینی‌ها برای مقابله با ارتش روسیه قرار داده است.

همچنین بخوانید رایزنی تلفنی سران فرانسه و آلمان با پوتین هشدار پوتین درباره خطر یک رقابت جدید تسلیحات اتمی بخاطر اشتباه آمریکا پیشنهاد جدید روسیه به آمریکا چیست؟ آلمان دو دیپلمات روسیه را اخراج کرد

منبع: eghtesadnews-505340

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد