درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 147306 | 09 تیر 1401 ساعت 23:04

«حسینی» با استقلال تمدید کرد

سید حسین حسینی، بازیکن تیم استقلال تهران در این تیم ماندنی شد.
«حسینی» با استقلال تمدید کرد


به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایلنا، سید حسین حسینی بعد از نشست صمیمانه با مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه برای فصل پیش رو در استقلال ماندنی شد.

از آنجا که سنگربان استقلال پیشنهادی از خارج از کشور داشت اما بعد از دیدار با مدیرعامل باشگاه و گفت‌وگو با وی در نهایت در استقلال ماندنی شد.

باشگاه استقلال ضمن تشکر از حسن نیت حسینی به زودی  قرارداد وی را برای فصل های آینده نیز تمدید خواهد کرد.

همچنین بخوانید پشت پرده عقب نشینی دوباره حسینی از تمدید با استقلال مهم‌ترین سوال آخر فصل باشگاه استقلال مشکل بزرگ دروازه بان استقلال شرط ادامه حضور دروازه‌بان جوان استقلال

منبع: eghtesadnews-505306



عکس خوانده نمی‌شود