hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > سرگرمی > پیام رسمی تبریک عید قربان 1402؛ پیام تبریک اداری و عکس نوشته

پیام رسمی تبریک عید قربان 1402؛ پیام تبریک اداری و عکس نوشته

پیام تبریک اداری عید قربان و متن پیام تبریک رسمی عید قربان را در مجموعه ای از متن های ادبی، پیامک، جملات و اس ام اس با عکس و عکسنوشته جذاب را برایتان آورده ایم.

پیام رسمی تبریک عید قربان را به مناسبت فرا رسیدن این عید سعید مسلمانان و آزادگان جهان در پنجشنبه 8 تیر سال 1402 برابر با 10 ذی الحجه در مجموعه ای از متن های بلند و کوتاه رسمی و اداری، پیامک و اس ام اس، جملات ادبی و شعر های زیبا و عکس و عکشنوشته های جذاب جهت بنر، پروفایل، استوری و وضعیت برای ارسال به دوستان، آشنایان و همکاران یا اشتراک گذاری در فضای مجازی، اینستاگرام و واتساپ برای استفاده شما عزیزان آورده ایم. عید قربان بر همه شما مبارک باد.

 پیام رسمی تبریک عید قربان

عید سعید قربان، آزمون عظیم و والای بندگی و اطاعت در پیشگاه حق تعالی و از اعیاد بزرگ و خجسته اسلامی است که یادآور تسلیم رضایتمندانه حضرت ابراهیم خلیل الله ( ع ) در برابر خواست و اراده الهی و واجد پیامی مهم برای جامعه در راستای قربانی کردن خواهش ها و هوی های نفسانی در مسیر الی الله و اتصال به حق است.

انسان در مسیر معرفت و شناخت و رسیدن به معبود نیازمند گذشتن از همه خواهش هاست و در این راستا چه الگویی والاتر و آموزنده تر از امتحانی است که حضرت ابراهیم و اسماعیل در پیشگاه او و در محضر و آستان حق پس دادند و جان را به قربانگاه رضایت الهی بردند.

عید قربان تا عید غدیر به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است. عید سعید غدیر، عید ولایت، جشن، و سرور و شکرگزاری برای اکمال دین و اتمام نعمت است. عید خجسته ای که نبوت حضرت محمد رسول الله ( ص)، خاتم المرسلین در امامت حضرت علی (ع) تداوم یافت و مکتب انسان ساز و آگاهی بخش غدیر شکل گرفت.  

اینجانب فرارسیدن اعیاد خجسته قربان و غدیر و دهه پرنور امامت و ولایت را به عموم مسلمانان جهان و محبان و دوستداران خاندان نبوت و امامت؛ مردم مومن ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار مازندران تبریک و تهنیت می گویم و توفیق همگان را در سایه بهره‌مندی از آموزه های اهل بیت ( علیهم السلام ) و فیوضات معنوی این اعیاد باشکوه از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم.


بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَکَّى وَذَکَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّى (اعلی/ 14-15)
رستگار آن کس که خود را پاک گردانید و نام پروردگارش را یاد کرد و نماز گزارد 

عید قربان یادآور موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن(ع) است

که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش،

راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد.

اینجانب فرارسیدن فرخنده عید سعید قربان به عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود

و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی را

به پیشگاه آزادگان جهان از هر نژاد و مذهبی تبریک و تهنیت عرض می کنم و

از درگاه ایزد احدیت توفیق درک واقعی پیام این عید قربان و بندگی آستان حضرت دوست را مسئلت می نمایم.


عکس تبریک رسمی عید قربان 1401



 

بنام هستی بخش یکتا

ای عزیزان به شما هدیه ز یـــــــــزدان آمد

عید فرخنـــــــده نورانی قربـــــــــان آمد

دهم ماه ذی‌الحجه مصادف با عید قربان یا عیدالأضحی است. این عید یادآور عبور پیروزمندانه از آزمون سخت و سنگین الهی ابراهیم خلیل الرحمن(ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی ها را به انسان آموزش داد.

این روز، عید بندگی و نشانه ایثار، عشق و اطاعت از فرمان پرودگار، بی هیچ قید و شرطی است.

فرارسیدن این عید فرخنده را به همه مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان عزیز و گرامی از هر نژاد و مذهبی تبریک و تهنیت گفته و از درگاه پروردگار بی همتا سلامتی، خرسندی و شادکامی را برای همه آرزومندم.

امیدوارم در آستانه این عید بزرگ و به برکت آن، شاهد تحکیم روزافزون روابط برادرانه و پیوندهای دوستی میان ملت‌ها، استقرار جهانی سرشار از عدالت، صلح و امنیت پایدار باشیم.

ضمن تبریک و شادباش مجدد این عید فرخنده، از ایزد یکتا، برای شما و ملت بزرگ و ارجمند ایران عزیز، روزهای همراه با سلامتی و عظمت و شکوه، مسالت می نمایم.


پیام تبریک اداری عید قربان

عید سعید قربان، عید تقرب به حضرت حق، رویش نور ایمان در دل های آگاه مسلمانان و پیروی از سنت ابراهیمی است.

عید قربانی کردن هوی نفس در پیشگاه پروردگار عظیم و پیوستن به دریای بیکران رحمت اوست.

عید قربان پاک ترین عیدهاست، عید سرسپردگی و بندگی است. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.

عید قربان كه پس از وقوف در عرفات و مشعر و منا فرا مى رسد، عید رهایى از تعلقات است.

رهایى از هر آنچه غیرخدایى است. در این روز، اسماعیل وجود را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا كردیم قربانى کنیم تا سبكبال شویم.

آنگاه که ابراهیم، اسماعیل را به قربانگاه عشق برد این ذات اقدس الهی بود که جلوه گر شد. این عشق آموختنی است.

 عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند و خداوند متعال را شاکریم که این نعمت را نصیبمان کرد تا عید قربان را جشن گرفته و آن را گرامی بداریم.

این عید پاک و بزرگ و مقدس ، عید سعید قربان را به تمامی مسلمین ایران و جهان وشما همشهریان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی آرزوی سربلندی و سلامت را برای تمامی شما بزرگواران مسئلت دارم.


پیام رسمی تبریک عید قربان 1401

عید قربان یادآور موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن(ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بیت الله الحرام و شهدای فاجعه منا  فرارسیدن فرخنده عید سعید قربان به عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبری انقلاب، ملت شریف ایران، بویژه همکاران ساعی و پرتلاش خود تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه ایزد منان توفیق درک واقعی پیام این عید اضحی که همانا ایثار، فداکاری، وحدت و دلدادگی و بندگی بر آستان حضرت دوست است و همچنین کسب معنویت و بهره مندی بیشتر از فیوضات این روز عزیز و خدمت مطلوبتر به جامعه را مسئلت می نمایم.



وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ.
صافات(۱۰۷)
و ما اسماعیل را در ازای قربانی بزرگ باز رهانیدیم.

عید قربان، زمان رهایی از تعلقات دنیوی و سرسپردگی بی چون و چرا به درگاه خداوند مهربان است.

روز رهایی از هر آن چه غیر خداست و پرشکوه ترین شکل بندگی در برابر عظمت الهی در این واقعه مهم تاریخی به نمایش درآمد.


این عید باعظمت در حقیقت عید شرافت بنى آدم و کرامت انسانى اش است و بر ماست تا در این روز فرخنده که یادآور بندگی محض حضرت ابراهیم (ع) در برابر عظمت پروردگار می باشد، دوش به دوش هم در پیشگاه با عظمت الهی، با بندگی و رهایی از قیود زندگی مادی با حضور در آئین های ویژه این عید بزرگ الهی که رهیافتی برای توسل به آیه شریفه “وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا” است مشارکت کنیم.
امیدوارم تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) هم صدا با منادیان حق در این عید سعید، خشوع و بندگی را چراغ راه خود قرار دهیم و در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام برداریم.
اینجانب دگربار فرارسیدن این یادبود بی‌همتای سرسپاری ابراهیم و اسماعیل در برابر پروردگار و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات خداوندی به بشریت را، از صمیم قلب به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مومن و خداجوی جزیره زیبای قشم شادباش گفته و از پیشگاه پروردگار متعال، وحدت و برادری همه مسلمانان وسربلندی روزافزون جهان اسلام را مسئلت دارم.


متن ادبی تبریک عید سعید قربان

بسم الله الرحمن الرحیم
عید قربان یادگار حضرت ابراهیم خلیل(س) در نمایش بندگی و عید رهایى از تعلقات غیرالهی است.

روزی که عید عبودیت و راهنمای موحدان برای قربانی نفس در پیشگاه پروردگار است.

فرارسیدن این عید عظیم و فرخنده را به همه مسلمانان و شیعیان جهان، هموطنان ایرانی و نیز همکاران و خانواده‌های محترم آنان در داخل و خارج از كشور تبریک و تهنیت گفته و از درگاه حضرت احدیّت سلامتی، خرسندی و شادکامی را برای همه آرزو مندم.

امیدوارم در آستانه این عید بزرگ و با بهره‌گیری از تعالیم انبیاء الهی، شاهد تحكیم روزافزون روابط برادرانه و پیوندهای دوستی میان ملت‌ها به ویژه ملت‌های اسلامی، استقرار جهانی سرشار از عدالت، صلح و امنیت پایدار و همچنین، نابودی ریشه‌های ظلم و تبعیض و دوری از خشونت و افراط‌‌گرایی باشیم.



عیدسعید قربان عید قربانی کردن جان خویش در پای معشوق، عید سر سپردگی و بندگی به درگاه احدیت و عید زاییده شدن انسانی نو از پس آن منیت های هوی و هوس است.

عید قربان عید ابراهیم است و اسماعیلش و عید محمد(ص) است و ذبح عظیمش.

 عید قربان عیدی است که انسان های آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می اندازد. قربانگاهی که درس فداکاری و جهاد در راه خدای بزرگ را به فرزندان آدم و اصفیاء و اولیاء می هد. 

فرا رسیدن عید سعید قربان، عید عبادت و بندگی و عید اطاعت از قادر یکتا بر بندگان صالح خدا و تلاش گران عرصه سلامت مبارک باد.


متن ادبی تبریک عید قربان 1401

عید قربان یادآور بیرون آمدن سرافرازانه حضرت ابراهیم(ع) از آزمون سخت و سنگین الهی است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم اطاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی‌های خود در درگاه حق را به ما آموخت و منشاء پاک‌ترین عید مسلمانان شد.

این عید عزیز درخشش کمال دلدادگی بندگان خالص حق تعالی و زیباترین لحظه در عالم هستی است که ابراهیم خلیل(ع)، اوج عبودیت را معنا کرد و بی توجه به هوای نفس، عاشقانه گام در صراط مستقیم گذاشت و از آن آزمون سخت الهی سربلند بیرون آمد.

عید سعید قربان که به عنوان جشن رهیدگی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین و نیز عید بندگی و عبودیت حضرت حق‌تعالی شناخته می‌شود یادآور باشکوه ترین مرتبه تسلیم و خضوع در برابر امر الهی و تبری از هوای نفس و تاسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است.

بدون شک، عید سعید قربان نمادی برای فداکاری بندگان الهی در راه تعالی و تکامل انسانی است که یکی از مصادیق آن، دفاع از ارزش‌ها و عمل به مسؤولیت‌های جمعی و فردی است.

اینجانب فرارسیدن باشکوه‌ترین جلوه بندگی و ایثار را به عموم مسلمانان تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی و رستگاری همگان را مسئلت دارم.


پیام تبریک عید قربان رسمی

سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ  کَذَلِکَ نَجْزی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادنَا الْمُؤْمِنِینَ

عید سعید قربان، یادآور باشکوه ترین جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتاست و این عید خجسته در حالی فرا می‌رسد که عالی‌ترین صحنه خلقت بشریت در صحرای عرفات به وقوع پیوست و امام حسین(ع) قرب الی‌الله را به منصه ظهور رساند و این چه زیباست که باری تعالی فرصت عاشقی را به بندگانش نشان می‌دهد.

امید دارم در این روز بافضیلت دل‌هایمان را از آلودگی‌ها و لغزش‌های نفسانی بزداییم و بتوانیم خود را به خصایص نیک انسانی آراسته کنیم.

اینجانب فرارسیدن عید خجسته و پربرکت قربان را به عموم ملت شریف ایران و همه انسان‌های حقیقت‌طلبی که در آستان پروردگارشان سر تسلیم و سپاس فرود آورده‌اند و جز به رضای او نمی‌اندیشند تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و رستگاری را برای همگان مسئلت دارم.


ماه ذی الحجه از ماه های مقدس مسلمانان است و همواره مسلمانان اهتمام ویژه ای برای عبادت در این ماه به خصوص در دهه ی اول دارند و دهمین روز این ماه گران بها  یعنی «عید سعید قربان» پرشکوه ترین جلوه ایثار و زیباترین شکل بندگی در برابر عظمت قدرت و خواست خداوند متعال است.

عید قربان، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. 

این عید  تجلی عشق بنده به خداست؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات وپیرایه های دنیوی و در یک کلام «رهایی از آنچه غیر خدایی است».

این فلسفه الهی را میتوان به خوبی در مناسک حج یافت آنجا که انسان در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا،

رهایی از تعلقات دنیوی ورسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند و از شیطان برائت می جوید.

بر ماست تا در آستانه این عید گرانبها که یادآور خاطره ماندگار بندگی  حضرت ابراهیم (ع) در برابر عظمت پروردگار است،

یاد و خاطره رخداد منا و فوت حجاج بیت الله الحرام را نیز گرامی بداریم و این عید را فرصت گرانبهایی بدانیم تا باردیگر دل به حب حضرت رسول و خاندان گرامی اش بسپاریم

و بیش از پیش به درگاه خداوند سبحان تقرب جوییم.

با امید به اینکه تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر  (عج)  همصدا با منادیان حق در عید سعید قربان خشوع و بندگی را نصب العین خود سازیم و

در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای رهبری گام برداریم.

اینجانب این عید بزرگ را به همه مسلمانان و آزادگان جهان بویژه هموطنان عزیزم از هر نژاد و مذهبی تبریک و تهینت عرض می کنم. 


متن اداری تبریک عید قربان

 بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید قربان، عید بندگی و سعادت و عیدی مبارک و فرخنده برای تمامی مسلمانان و فرصت رهیدن از دلبستگی ها و قیود دنیوی و پای نهادن بر آستانه قرب الهی و زمانی برای مقابله با هوی ها و اسارت های نفسانی و تقدیم ارزشمندترین داشته‌های خود در برابر خواست و اراده خداوند و عید پیروزی و فتح ایمان و یقین و جشن ابراهیمیان و شکست ابلیس نفس است.
عید قربان تجلی ایثارهای ابراهیمی است و روزیست که زیباترین جلوه تعبد در برابر خالق عیان می گردد و پرشکوهترین عشق ها رقم می خورد و انسان باید پس از شناخت حق، بت های درون خود را بشکند و عزیزترین داشته های خود را در راه پروردگار سبحان قربانی و ارزانی کند همچنان که در مراسم حج، قربانی ها پس از وقوف در عرفات، مشعر و منی است یعنی پس از شناخت و معرفت و ژرف نگری و دور کردن شیطان است و قربانی کردن نمادی است برای رهایی از همه تعلقاتی که حجاب راه شناخت می شوند.
اینجانب عید سعید و خجسته قربان، باشکوه ترین و زیباترین جلوه بندگی و قرب الهی و عید بزرگ بندگی حق و آزادگی و رهایی انسان از تعلقات دنیوی را به همه مسلمانان و مردم مومن و ولایی تبریک عرض می کنم.


عکس تبریک رسمی عید قربان 1401

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته. با کمال مسرت، فرارسیدن عید سعید قربان، با شکوه ترین جلوه بندگی و ایثار را به مسلمان جهان و آزادگان هستی تبریک می گویم.

امیدوارم در آستانه این عید بزرگ و با بهره گیری از تعالیم انبیاء الهی، شاهد تحکیم روزافزون روابط برادرانه و پیوندهای دوستی میان انسان ها و جمعیت زمین فارغ از نژاد و مذهب و

استقرار جهانی سرشار از عدالت، صلح و امنیت پایدار باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و سرافرازی و نیک بختی همگان را مسألت دارم.


متن رسمی و اداری تبریک عید قربان

عید قربان یادآور عبور پیروزمندانه از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن(ع) است

که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی ها را به انسان می آموزد.

پاک ترین عید مسلمانان، عید بندگی و نشانه ایثار، عشق و اطاعت از فرمان خداوند بی هیچ قید و شرطی، نشانه ایمان انسان راستین به خالق یکتا و بی همتا است.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید سعید قربان، باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود را  تبریک و تهنیت عرض می کنم.


 

پيام تبريك رسمي عيد قربان

عید قربان هنگامه طنین‌انداز شدن نوای اطاعت و درخشش زیباترین جلوه‌های بندگی در برابر خالق یکتاست.

 فرارسیدن این عید سعید را صمیمانه به هم میهنانم تبریک گفته و

امیدوارم با بهره‌گیری از تعالیم الهی و آموزه‌های دین مبین اسلام شاهد تحکیم وحدت و مودت روز افزون میان امت اسلامی در جهانی لبریز از معنویت عدالت رفاه و دوستی و امنیت باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده ضمن تجدید احترامات فائقه، موفقیت و سلامت همه گان را از درگاه خداوند مسئلت می دارم.


عید قربان روز اثبات عشق و تسلیم و محو جمال و دیدار یار شدن،
روز رهایی از تعلقات دنیوی و هر آنچه غیرخدایی است
چراکه در این روز دلداده در ره دوست، اسماعیل وجود را قربانی می کند تا سبکبال شود.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و اعیاد فرخنده قربان و غدیر را تبریک و تهنیت گفته و
در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منـّان، سلامتی و توفیق روزافزون را برای عموم مردم مسئلت دارم.


متن پیام تبریک رسمی عید قربان

فرارسیدن «عید سعید قربان»، عید «رهایی از خود» و «رهیابی به خدا» را

به تمامی «خواستاران رستگاری » و «طالبان تعالی»،

به ویژه هم وطنان گرامی تبریک و تهنیت می‌گویم.



آغاز دهه ولایت و امامت و عید سعید قربان،

عید بارش شکوفه‌های رحمت الهی را به عموم مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می‌گویم و

برای امت اسلام روزهایی سرشار از سربلندی و سرافرازی، در سایه وحدت و مودت، آرزومندم.



قربان، عید شادمانه ای است که چون حسن ختامی زیبا،

در پایان غزل معرفت حج آمده و به آن شکوهی بی کران بخشیده است.

در عید قربان، همه مرادها، مرارت ها، مداومت ها و مناسک ها،

در فرجامی ماندگار معنا می شود و در بارگاه بلند خداوندی به ثمره ثواب و قرب الهی پاداش می یابد.

و عید غدیر، نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‏ داران امامت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد فرخنده قربان و غدیر، دهه مبارک ولایت و امامت را به شیعیان جهان، ملت بابصیرت ایران و مردم مومن و ولایت مدار هم وطنم تبریک وتهنیت عرض کرده و

توفیقات روز افزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منان مسئلت دارم.


متن رسمی تبریک عید سعید قربان

فرا رسیدن عید سعید اضحی را به مسلمانان جهان و پیروان ادیان ابراهیمی تبریک و خجسته‌باد گفته،

در این ایام برای تمام آزادگان آرزوی آرامش و سعادت دارم.

بدون شک، عید سعید قربان یادآور فداکاری بندگان الهی در راه تعالی و تکامل انسانی است.

همان گونه که در شعایر اسلامی، فریضه حج و عید اضحی تجلی‌کننده وحدت و هم‌پذیری مسلمانان در سراسر جهان است،

نماد مفهوم همیاری، فداکاری و ایثار نیز برشمرده می شود.

این عید سعید را بر همه مسلمانان جهان بویژه همو وطنانم تبریک می گویم.


عکس تبریک رسمی عید قربان 1401

عید قربان روز اثبات عشق و تسلیم،

روز سرا پا تعبد محض بودن و برداشت دل و دست از غیر دوست و محو جمال و دیدار یار شدن است،

عید سربریدن هواهای نفسانی و روز جشن شرافت و آبروی انسانی است .

قربان تجلی بخش کرامت و عزت خلیل در برابر ربّ جلیل و رویش نور توحید و شکوفه های ایمان دردلهای آگاه و بازگشت به فطرت پاک،

صفای باطن حقیقی و نزدیکی به مقام قرب باریتعالی برای خاشعان و سربلندان آزمون الهی است .

این عید فرخنده و بزرگ مذهبی که پرشکوهترین نماد ایثار و زیباترین تجلی تعبد در برابر خالق و روایت کمال انسان و رهیدن از بند غریزه و

صعود روح و معراج عشق و اقتدار معجزه آسای بشری است را

به تمامی مسلمانان، هموطنان گرامی و همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض کرده و

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق، از ایزد منان مسئلت دارم تا جملگی ما را از نعمت هدایت، سعادت و رستگاری در دو سرا بهره مند فرماید.


پیام تبریک عید قربان رسمی کوتاه

عید اضحی رسم و آئین خلیل آزرست
بعد آن ،عید غدیر، روز ولای حیدر است
عید قربان و پیشاپیش عید سعید غدیر مبارک
خاک عرفات را آب زمزم را کوه حرا را جرات ابراهیم را
طاقت اسماعیل را وصال معشوق را صاحب کعبه نصیبت کند
عید قربان عید عبادت و بندگی
و عید اطاعت از قادر یکتا برشما مبارک باد

پیامک رسمی تبریک عید قربان

خوشا آنان که با حق آشنایند

مطیع محض فرمان خدایند

چو ابراهیم اسماعیل خود را

فدای امر الله می نمایند

عید سعید قربان مبارک


اس ام اس رسمی تبریک عید قربان

عید اضحی رسم و آئین خلیل آزرست
بعد آن ،عید غدیر، روز ولای حیدر است
عید قربان و پیشاپیش عید سعید غدیر مبارک

ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺘﻮﺍﻥ ﻻﯾﻖ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺗﻮ ﮔﺮﺩﻡ

ﺩﻟﺸﺎﺩﻡ ﺍﮔﺮ ﮐﺸﺘﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮ ﮔﺮﺩﻡ

ﺫﺑﺤﻢ ﻧﮑﻦ ﺁﻫﺴﺘﻪ،ﺑﮑﺶ ﺭﻭﯼ ﮔﻠﻮﯾﻢ

ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﺩﺭﺍﯾﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺗﻮ ﮔﺮﺩﻡ


امتیاز: 5 (از 2 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد